NA: Omega Speedmaster Moon watch

Gefeliciteerd met deze icoon.

1 like

Haha die moeten er niet teveel komen die alleen een bandje verstellen, koffie drinken en een bonbon eten. Zou ik zelf ook ongemakkelijk vinden als ik hem online gekocht had dan betaal ik liever 10 euro. Maar ja als ze echt niks willen hebben
 En als die online honderden euro’s goedkoper is
 Dan wordt dit in re toekomst nog wel een dingetje bij de ad. Kwestie van tijd.

Anyway, Geniet van deze mooie na.

2 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie tijd :sunglasses:

1 like

Heb zelf een jaar geleden voor dezelfde keuze gestaan, alleen was het tussen een jonge tweedehandse van het forum en eentje van de AD. De lokale AD was fair genoeg om me een korting van 500 euro te geven maar dan nog was er een verschil van bijna 1.000 euro met een haast nieuwe van dit forum
 Keuze was dus uiteindelijk snel gemaakt. Heb de stalen band trouwens niet bij de AD laten verstellen, draag alleen leder op de Speedy :sunglasses:

2 likes

Nou zo heet wordt de soep ook niet gegeten.
Het was donderdagochtend 10.00 heb netjes gebeld en men had (zoals men zelf aangaf) “tijd genoeg”.
Bij binnenkomst stonden er ook 3 verkopers “klaar” bij de balie.
Met andere woorden men heeft geen business gemist doordat er een klant moest wachten.
Men had letterlijk even niets beters te doen.
En al had ik 100 euro moeten aftikken dan nog zou ik net zo tevreden zijn geweest.
Nu echter hebben ze een band / gunning gecreëerd.
Want als ik ooit nog een keer zou overwegen iets aan te schaffen bij een juwelier, dan snapt u wel waar ik heen ga.
Dus zie het als een investering. En sowieso bovenalles een hele mooie nette geste!

En er gaat niets boven mond op mond reclame, en dat is alvast gelukt ;-).

Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vraag me oprecht af hoe dat over 5 of 10 jaar gaat.

Wat ik bedoel is dat generatie Z (?) klaar staat. Wij worden ouder maar zijn nog opgegroeid met winkels bezoeken. Zij zijn opgegroeid met internet, alles online, goedkoper, meerdere maten bestellen en alles maar gratis terug mogen sturen. Dus ik denk dat het een kwestie van tijd is dat een AD of mee moet met de online prijs of dat dit soort service niet meer zo enthousiast ontvangen wordt.

Ik zie dan vooral de elektronicazaken als voorbeeld. Wie ging er rond 2003 / 2010 niet richting de It’s in de stad om vervolgens thuis voor een paar honderd minder online te bestellen. En zo zijn er nog wel meer elektronicazaken te noemen die heel rap verdwenen.

Welkom bij de club van liefhebbers van Omega en in het bijzonder type Speedmaster.En een mooi verhaal!
Peter

1 like

Ik zie je zorg maar ik deel deze niet.
De vergelijking die je maakt met Elektronica gaat voor mij persoonlijk namelijk niet op.
Toevallig schaf ik nu dit horloge via Internet aan, maar ik vond dit echt wel een ding gezien de waarde, maar heb het horloge al vaak in het echt bij anderen om de pols gezien dat ik hem botweg wilde hebben, daar hoefde geen AD aan te pas te komen.
Maar dit is geen mainstream gedrag, dat doen alleen horlogegekkies hier op het forum, en wij maken nog geen 1% uit van de clientĂšle van een AD vermoed ik zo.

Horloge’s uit deze range zijn luxe goederen waar alles draait om beleving bij 99% van de klanten, en dat is iets wat een AD biedt.
Daar heb ik weer even van mogen proeven en is me ook wel wat waard dus zelfs ik ben er gevoelig voor.

Kortom ik geloof dat het overgrote deel van de consument zal dit soort aankopen echt via de AD zal blijven doen.

1 like

Hey
 je hebt hem al :smiley: Super tof
 Geniet er van :sunglasses:

1 like

Kniepert of niet, volgens mij was het de zoektocht wel waard! Mooi man

1 like

Ja dat is inderdaad ellendig. Liep ik ook tegenaan. Veel plezier met het horloge.

1 like

Wat een mooie klok! Heel veel kijk en draag plezier!

1 like

Schandalig


Mega gaaf horloge! Die komt er bij mij ook weer eens als 2 piece collectie. Geniet ervan!

1 like

@Flipperkast (6e keer???)

@topicstarter: gefeliciteerd met dit gave horloge!

1 like

Niet overdrijven Dennis!

5e :joy:

2 likes

Nieuw lid dat in al zijn onervarenheid bij de AD list had betaald en dacht hij me een goed aanbod deed.

Sowieso liggen de vraagprijzen van dit horloge onrealistisch hoog in het blauwe gedeelte, staat in geen verhouding tot de huidige prijs waar hij nieuw voor te verkrijgen is.
Maar het is een ieder vrij natuurlijk om te vragen wat hij wil.
Heeft voor mij de keuze makkelijk gemaakt en daar ben ik nu ik hem nieuw uit de stickers heb mogen halen zeer content mee!

1 like

Mooie aanschaf, geniet van je moonwatch @sj44k :+1:

1 like

Kwam de speedmaster ook met een volledige (correct) ingevuld garantiekaart?

Yes met datum op 8 augustus.

1 like