NA Omega Speedmaster Moonwatch

Heel heel mooi, geniet er nog lang van.

Proficiat, hoort in iedere collectie thuis!
Maar ook Ă©Ă©n van de weinige horloges die zich perfect lenen als 1 piece collectie!

Grt. Erik

2 likes

Tube polijstmiddel voor plexiglas kopen, en je kunt vrijwel alle krasjes volledig laten verdwijnen :wink:

Erg fraaie klassieker, veel draagplezier :smiley:

1 like

bjoetie!

1 like

Mooie, geniet van deze aankoop :+1:

1 like

Super! Heb je een goede passing met de bracelet?

1 like

Tot nu toe wel eigenlijk. Al heb in het idee dat hij wat strak zit. Als het andere schakeltje er weer tussenkomt en de clasp weer wat strakker komt zit hij wellicht wat beter bij nader inzien.

Is toch altijd een paar dagen en voelen en dragen.

Gefeliciteerd Evert! Mooi moment hĂš, die doos open maken?

Zeker, weinig horloges met zo’n verhaal erbij!

Veel draagplezier, groeten van zijn (andere) broertje:

1 like

Enige nadeel vind ik aan de nieuwe geschroefde band. Ik heb hetzelfde probleem: nu te strak en met een schakel erbij te los.

1 like

Welkom bij de club van Moonwatch fanaten :full_moon_with_face:

1 like

Toevallig ook bij Guardian of Time op Chrono gekocht @Kuhrtje ? Ik heb em nu ook sinds gisteren binnen. Zondag besteld en betaald. Prijs is nu wel direct hoger gezet.

1 like

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Mooi man :ok_hand: veel draagplezier

1 like

Een Speedmaster is altijd mooi.Proficiat ermee.

1 like

Ik zit al 3 maanden met mijn vinger wijfelend om de trekker van een Speedy aanschaf en jij haalt em gewoon “ff”!

Hij is mooi. :+1: :sunglasses:

4 likes

Klopt, hier hetzelfde haha. Prijs was omhoog gegaan op de dag dat ik hem wilde bestellen. Zij hebben mij de oude prijs gegeven.

Nou, laat dat ‘ff’ ook maar achterwege haha.
Ik kijk hier toch al wel een paar jaar naar. Maar vanwege alle ontwikkelingen dit jaar, toch besloten om het te doen.
Collega verloren en daardoor doen inzien dat je toch maar 1x leeft. Dat, samen met het feit dat dit een horloge is dat generaties mee kan gaan, liet mij de trekker overhalen.

3 likes

Mooie aankoop zo, geniet ervan!

1 like

Je hebt mij ook over de streep getrokken! Vandaag de spreekwoordelijke trekker overgehaald! Speedy komt eraan.

Nu is mijn horlogedoos voorlopig wel goed genoeg gevuld


3 likes