NA Omega Speedmaster Moonwatch

Beste mensen,

Eindelijk is hij er! Via een mooie deal via Chrono een mooie nieuwe speedmaster kunnen bemachtigen.

Maandagavond betaalt, dinsdag verzonden en vandaag op mijn deurmat vanuit Engeland.

Morgen even langs de juwelier om de stalenband op maat te zetten, want hier ga ik zelf niet aan prutsen. Nu even op de meegeleverde zwarte NATO. Snel maar eens een Bond NATO bestellen bij Griff.

Overigens zal ik hier nu wat minder (liever niet zelfs) te vinden zijn. Anders wil ik over een maand weer iets nieuws. Schijnbaar gaat geld ooit op, helaas.

73 likes

Gefeliciteerd !!
Blijft niet voor niets een klassieker en een zeer gewild horloge.
Heel veel plezier ermee !

1 like

Gefeliciteerd. Mooie aanwinst en imo een goede aankoop.:+1:

1 like

Jaloers :yum: staat ook op mijn lijst :joy: geniet ervan!!:tophat:

1 like

Mooi Omega geniet ervan, groetjes van z’n broer :grinning:

1 like

Congratz met de nieuwe aanwinst​:+1::+1::+1:

1 like

Prachtig! Veel draag plezier!

Mooi! Gefeliciteerd en geniet er van!

Gefeliciteerd

Felicitaties. Wat een belachelijk grote doos komt erbij he. Onwijs.

1 like

Draag hem in goede gezondheid! Prachtig horloge blijft dit toch.

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Erg mooie klok!

Heel fraai, vooral op staal. Van harte !

Mijn beste,

Proficiat mer deze hoogvlieger!!
Ik wens je er een memorabele tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Erg mooi, gefeliciteerd en veel plezier er mee!

Een zeer tijdloos model. Vond deze als kind al mooi en toen wist ik nog niks van de maan missies.

Speedmaster stond voor mij altijd gelijk aan snelheid (hè hè). Als race fanaat wilde ik er daarom altijd eentje hebben. Toen helemaal leip geweest voor een Seamaster (vanwege James Bond) maar toch terug gekomen op de Speedy. Als docent geschiedenis is het hele verhaal met de maanlandingen natuurlijk geweldig om er bij te hebben.

Van de week ook meteen even de maan docus kijken op Netflix en Apollo 13 weer eens uit de kast trekken.

Vraagje; iemand nog een aanrader voor een ‘bond’ NATO? Ik vind dat Zwart grijs wel erg gaaf.

2 likes

Al krasjes op het ruitje? :grin:

Schitterend horloge. Gefeliciteerd hoor :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met deze tijdloze klassieker. Ik draag de mijne nog altijd met veel plezier.

1 like

Mooi man :ok_hand: