Gefeliciteerd! Mooie aankoop. Interessante opmerking over de verhouding van de nieuwe band. Ik neig juist naar de 2021 versie, juist door die band. Wat is jouw pols maat als ik vragen mag?
Prachtig, een Moonwatch, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Proficiat
Met een Speedy kom je altijd op tijd
Proficiat met deze schitterende NA en een voorspoedige bevalling gewenst
Thanks, mijn pols is 19,5 cm omtrek
Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst!
Congrats! Speedy never gets old!
Zou het iets met de Moonswatch te maken? Het lijkt in ieder geval wel of de aandacht voor een van de mooiste chrono’s ooit toch weer wat aan het toenemen is ; )
Mag in geen collectie is ontbreken zegt men vaker en daar sluit ik me bij graag aan. Gelukkig nog gewoon te koop …
Een icoon om de pols. Pure klasse.
Thanks mijn pols ook. Fijn om te weten. Geniet ervan!
Mooie Omega, maar de mooiste aanwinst komt er binnen 2 maanden
Congrats! Ook met je horloge, mooi dat je de juiste exemplaar hebt gevonden. Enjoy!
Blijft genieten. Voorheen vond ik mijn Explorer het fijnst om te dragen echter is de Omega een aardige concurrent aan het worden. Ik merk wel dat ik veiliger met de Omega in de metro zit dan met een Rolex voor mijn gevoel Iedereen dank voor de berichten en inderdaad het mooiste komt met de kleine over twee maanden.
Sjiek hoor, 2x
Mooi man, gefeliciteerd!!
Ik ervaar het anders, in een t-shirt met de speedy over straat voelt niet helemaal lekker gezien het een heel herkenbaar ding is.
Tegenwoordig moet je sowieso uitkijken helaas. Ik moet hem nog minimaal 21 jaar dragen in goede gezondheid voor dat zoonlief hem mag hebben nog even genieten dus.
Mooie aanleiding ,fijn perspectief ,proficiat