NA Omega Speedmaster Moonwatch

Het was even wachten maar nu dan eindelijk vandaag mijn Omega Speedmaster mogen ophalen. Het is een gift van vrouwlief voor onze zoon die wij met een kleine twee maanden mogen verwachten.

Vorig jaar in Parijs had ik het nieuwe model gepast echter was ik teleurgesteld over de verhouding van de band tegenover de vorige generatie. Afgelopen maanden gezocht naar de Omega Speedmaster reference 311.30.42.30.01.005 en bij Steiner in Maastricht deze gevonden van 2020 in een mooie staat en met geen tot weinig gebruikerssporen.

Zie onder wat impressies excuses voor de kwaliteit :slightly_smiling_face:

73 likes

Nice! Enjoy in good health!

2 likes

Dus je mag er een keer overheen en je krijgt nog een horloge ook? Lekker man, doe mij zo’n vrouw.

18 likes

Romanticus…

5 likes

Gefeliciteerd :partying_face:. Mooie NA. Grailwatch dus?

1 like

hahaha :slight_smile: zijn schaars

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst, maar een nog mooiere aanwinst in het verschiet!

3 likes

Thanks. Dit is inderdaad een van mn grailwatches ja. Deze moest altijd al in de collectie komen.

Wat nog op de wishlist staat is een Rolex Daytona, een Sub no date en de Starbucks en dan ben ik voorlopig klaar. Bovenstaande is toch niet voor list te krijgen dus denk wel dat ik klaar ben iedergeval met Rolex. Misschien een Seamaster ooit erbij (2e zoon :slight_smile: )

1 like

Leuk, gefeliciteerd met het horloge en het aanstaande vaderschap! Jammer dat de doos nu te vol is :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Leuke aanvulling op je mooie collectie :wink:

1 like

Blijft gaaf, zo’n Speedmaster. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like

Arme Oris, zo uit de box gegooid :stuck_out_tongue_winking_eye:, gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd. Geen gelegenheid voorbij laten gaan om een horloge te kopen of te krijgen natuurlijk.

1 like

Wat een topvrouw om zo’n mooi cadeau te krijgen, nog los van het aankomende geschenk :grinning::+1:t3:

2 likes

PRACHTIG :star_struck: ,Gefeliciteerd met je aanwinst .

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met mooi uurwerk!

Rolex daytona is ook mooi maar onbereikbaar

1 like

FTFY

Zonder gekheid @Jasperko1984, 2 mooie aanwinsten

1 like

Oni,

Je reactie getuigd van totaal geen respect voor een medemens, walgelijk.

3 likes