NA: Omega Speedmaster Pro

Ondanks dat ik m nu al een paar weken heb had ik er nog geen NA topic voor gemaakt en dat kan natuurlijk niet wanneer het je holy grail betreft…

Ik was al lang geïnteresseerd in de speedmaster en uiteindelijk sinds een paar maanden op zoek naar een reduced welke bij mij gedurende de zoektocht steeds meer deed twijfelen voor wat betreft de maat… Uiteindelijk van de koop van een reduced afgezien toen haast tegelijkertijd er hier op het forum een pro werd aangeboden. Alle bezwaren, prijsverschil en handwinder maar direct overboord gegooid en toegeslagen voordat ik misschien toch weer ging twijfelen en nog geen minuut spijt gehad.
Er zaten een aantal banden bij maar de omega nato is tot op heden favoriet.

En nu plaatjes…

46 likes

Heel erg gaaf! Wil er zelf ook nog wel een keer een :slight_smile:

1 like

Prachtige staat en een prachtig horloge!
Is die bezel vervangen of gewoon nooit bekrast? :relaxed:

1 like

Top !!!

1 like

Schitterend!!

Mijn reduced plannen zijn ook overboord sinds ik een pro paste. Maat is ontzettend goed voor een 42mm en eigenlijk is ie ook wel erg tof.

Na de vakantie gaat mijn Tudor BB in de ruil met cash up uiteraard en gaan we voor een pro.

Jij alvast veel plezier ermee!!

3 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Wat een beauty!!
En ook de verschillende horloge-banden mogen er zijn!!
Veel draag-genot.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Heel mooi!!
Veel draagplezier met deze icoon.

1 like

Blijft mooi! Van harte!

1 like

Prachtig Esmond, de foto’s bevestigen mij nog maar eens dat als de (nog steeds :unamused:) incoming Planet Ocean het toch niet blijkt te zijn ik direct over ga op de Speedmaster Pro.
Vreselijk veel en lang plezier er mee!

1 like

Schitterend, geniet ervan!

1 like

Goede keuze.
Veel plezier met deze topper!

1 like

Inderdaad een topper!

1 like

Congratz! Prachtige bandenswapper!

1 like

Een Speedy Pro , dat is altijd goed! , terecht een icoon.
Nu alleen nog een bracelet erbij :smirk:

1 like

Speedy is een allemansvriend, wat een compliment is. En vrijwel alle banden kan ie hebben.

1 like

Hij is een goed half jaar oud… :wink:

Heb veel klokken op staal, dit is echter zo’n bandenslet dan is metaal niet mus :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge :slight_smile:

1 like

Mooi hoor! Geniet er van!

Vond je de Reduced te klein of dacht je dat de Professional te groot zou uitpakken? Wat is je polsmaat? De Pro past prima iig.

1 like

Reduced te klein. Ben toch klokken van 42 en 44 gewend.