NA: Omega Speedmaster Pro

De Speedmaster was altijd een beetje een grailwatch voor me. De verzonken subdials, het verhaal, de zwarte plaat en contrasterende markers intrigeerden me.
Ooit, als ik ouder was, zou er een Speedmaster komen.

Mijn vriendin was op de hoogte en lief als ze is kwam ze eens thuis met een Swatch Speedmaster. Uiteraard niet de “real deal” maar wel een mooi en betaalbaar alternatief om te wennen aan het formaat. Het formaat beviel, nu wachten tot ik het mezelf mocht veroorloven.

Fondsen kwamen beschikbaar, ik had mijn zinnen gezet op de Speedmaster. Een omweg leidde me echter naar het merk met het bekende kroontje. Ik dacht nog, die speedmaster komt er wel.

Onlangs de Speedmaster gepast tijdens een middagje horloges kijken/passen. Daar werd ik me in eens bevangen door de Seamaster 300m. Ik ben gek op duikers en het model met de zilveren plaat lag enorm naar me te knipogen. Ik dacht nog die Speedmaster komt er wel.

Flashforward naar gistermiddag. Een helder moment. Ik zou me niet meer laten afleiden door glimmende zijstapjes. Die Speedmaster komt er!

Gassan op Schiphol gebeld en gevraagd of de saffieren versie beschikbaar was. Dat was het geval. 30 minuten tussen openingstijd Gassan en mijn boarding tijd. Dat past allemaal precies. Click en collect of zo meenemen? Zo meenemen meneer! Hieronder de plaatjes!

126 likes

Lekker hoor :ok_hand: Goed begin van de reis :airplane:
Gefeliciteerd! Wel een extra koffertje inchecken :sweat_smile:

4 likes

Ha! Gefeliciteerd. Fijne reis! Zowel je ‘horlogereis’ als de vliegreis! Geniet ervan.

2 likes

Wauw, gefeliciteerd met je prachtige NA. :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met de Speedmaster. Ga je veel plezier aan beleven.

1 like

Gefeliciteerd! :smiley: Een Speedy blijft iets bijzonders in ieders collectie. :ok_hand: Beste keuze.

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis.

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Enjoy!

1 like

Met een Speedmaster heb je een prachtige klassieker in huis! Congrats en veel draagplezier!

1 like

Proficiat, mooie speedmaster.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!:watch:

1 like

Uitstekende NA.
Van een mede Omega fan.

1 like

prachtige aanwinst :+1:
draag hem met plezier

1 like

Van harte met deze topper!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier hier.

1 like

Heerlijk om zo in het vliegtuig te stappen :airplane:

Gefeliciteerd!

1 like

Nice! Helemaal in de wolken met je NA :wink:
Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Fantastisch. Lekker hoor. Niet voor niks een klassieker. Geniet er van!

1 like

Mooi hoor! Van harte met de NA.
Geniet ervan.

1 like

Prachtige NA die mijns inziens in iedere goed gecureerde verzameling thuishoort.

Heel veel draagplezier ervan!

4 likes