NA²: Omega Speedmaster Professional Moonwatch & WatchGecko bandjes

Versie 311.30.42.30.01.005 uit 2017.
Ik had geen speciale voorkeur voor een versie of bouwjaar. De uitstekende conditie was een must, en de garantie die erbij komt is leuk meegenomen!

1 like

Mooi :heart_eyes: ook de combi met de leren banden maakt het toch een heel ander horloge…:+1:
Veel draag plezier !

1 like

:grinning:
Ik vind dat deze (voor een 42mm) redelijk klein draagt!
En anders is er nog steeds de ‘reduced’ versie die net geen 40mm is dacht ik…

Mooie klassieker. Veel plezier ervan!

1 like

Geweldig horloge, veel draagplezier :+1:

1 like

Ik zie mij ook als een beginner hoor :grinning:.
Bij mij ging het een beetje als volgt:

  • Ik zou eerst voor jezelf uitmaken of je een specifiek bouwjaar/versie wilt (bijv ter ere van een geboorte) of liever gloednieuw (lees volledig krasvrij en met lange garantie).
  • veeeeeel HF lezen (ervaringen, fotos, prijzen voor 2ehands in het blauwe gedeelte,…)
  • chrono24 en AD / grijze dealers bekijken
  • en niet twijfelen als die ene opportuniteit voorbij komt die binnen jouw eisen (incl budget) past!
  • en kopen via HF is kopen van een liefhebber, dus (hoop ik) meer kans op een correcte geschiedenis!
  • vreugdedansje doen als je hem te pakken hebt! :joy:
4 likes

Nog een kleine lume shot :muscle:

2 likes

Schuun horloge in ne schuune stad moatse! Geniet er van, draag het in goede gezondheid!

1 like

Heel mooi en leuk verhaal.
Veel plezier er mee gewenst! :sunglasses::love_you_gesture:

Naast een icoon is ook een horloge dat elk bandje kan hebben. Dat kan niet elk horloge over zichzelf zeggen:
”Oh die strepen maken mij gelijk 5mm breder. Ik zit nu op een dieet van vetvrije Perlon, hopelijk helpt dat”

1 like

Proficiat met deze prachtige NA :clap::+1::clap:

Ik wens je nog veel kijk- en draagplezier met jouw Grail :+1::clap::+1:

1 like

Gefeliciteerd, altijd een leuk moment als je een doel hebt en dat na enige tijd bereikt. De Speedmaster blijft een solide plek verdienen in het horlogelandschap! Een alom gerespecteerde klassieker!

1 like

Bjoetie :star_struck:

1 like

Mooi ding! Gefeliciteerd met de aanschaf van je ‘eerste’ Grail! Benieuwd welke er dan nog meer op je lijstje staan.

1 like

Heel gaaf horloge met een nog gavere historie! Congrats.

1 like

Niets dat m’n portefeuille aankan! :grinning:
Hoe meer ik lees op HF, hoe meer horloges ik ontdek!
Sinn 903, rolex submariner, een vintage omega constellation, …

1 like

Das een mooi lijstje toch? Ik denk altijd maar zo, zolang er geld verdiend wordt en je elke maand wat opzij zet dan komen ze er uiteindelijk wel. Als is het maar een 10tje in de maand, je moet toch ergens beginnen.

1 like

Leuk dat je zo blij bent. Geniet ervan!!

1 like