NA²: Omega Speedmaster Professional Moonwatch & WatchGecko bandjes

I’m over the moon!!!

Een meer toepasselijke uitspraak bestaat er niet… ik ben zo blij als een klein kind!
Mijn eerste ‘grail’ is binnen: de Speedmaster Professional Moonwatch!!
3 maanden geleden had ik er nooit aan gedacht om dit horloge te kopen; ik kan gerust stellen dat het HF mijn ogen heeft geopend naar een ruimere variatie aan horloges.

En met dank aan @Paraflex voor het doorverkopen van dit pareltje, in uitstekende conditie. Het was een zeer aangename overdracht, met een lekkere koffie in een gezellige koffiebar in Gent (zo leuk om te zien waar Nederlandse & Belgische HF leden toch al niet verbroederen om elkaar als eerste die NA te gunnen - geweldig)!
Toen ik met Rob de afspraak had gemaakt voor de verkoop (die pas 10 dagen later zou plaatsvinden), zei hij: … ik zal al wat fotootjes sturen… dan kan de voorpret beginnen…
Dat had hij dus beter niet gedaan :blush:

Dagelijks heb ik naar de fotos gekeken, ingezoomd op elke pixel van de foto, de historie van de Speedmaster verschillende keren gelezen, filmpjes bekeken, op WatchGecko nieuwe bandjes gekocht.
Ik heb de dagen afgeteld tot d-day en de twijfel die er voorheen was -het is toch een aardige som geld- volledig verdrukt door het idee om met zo’n icoon rond te lopen.

Achteraf gezien ben ik toch heel blij dat de verkoop niet de dag na het akkoord was gepland; het heeft wel iets speciaals!

Genoeg geschreven: foto’s! (sorry voor de stofdeeltjes, en de weerspiegeling)




64 likes

Gefeliciteerd met je NA!!

1 like

Mooi, mensen hier begrijpen je blijdschap volkomen;-) Lekker hè, die voorpret! Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Proficiat. Ik begrijp je enthousiasme. Ik heb er vrijdag ook eentje overgenomen van een HF’er

1 like

Mooi mooi, geniet er van!

1 like

Prachtig Horloge. Is inderdaad een bijzonder gevoel om zo’n icoon te hebben!

1 like

Super tof! Gefeliciteerd ermee :grin:

Ik hoop deze ook ooit om de pols te dragen. Heb jij tips voor een beginner waar ik allemaal kan oriënteren en zoeken voor de ‘juiste’ references/modellen? Of waar ik op moet letten? :smiley:

1 like

Van harte gefeliciteerd met de NA en heel veel draagplezier gewenst met deze topper!

1 like

Een dikke proficiat

1 like

Prachtige nieuwe aanwinst!
Proficiat!

En idd we herkennen het allemaal. Als een klein kind :grin:

:beers:

1 like

Proficiat, Geniet ervan :+1: :smiley:
Het blijft een icoon deze Speedmaster. Gelukkig stelt hij niet teleur na al dat opbouwen van grote verwachtingen, plaatjes zijn toch nog steeds anders dan in het echt :wink:

1 like

Veel plezier gewenst met deze klassieker, maar dat zal wel lukken gezien de blijdschap in je tekst er vanaf spat.

1 like

Voorpret, ‘t is de beste manier om uit te kijken naar een NA. Alles onderzoeken, wakker liggen en terugtellen naar het moment waarop je je NA “jouw eigen” mag noemen. Mooi! :slight_smile:

Van harte ermee en veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Altijd mooi om te zien en te lezen! Welke referentie en bouwjaar hoort erbij? :+1::+1:

1 like

Beter had deze Speedy niet terecht kunnen komen !
Geniet er van Wim :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een schitterende aanwinst voor een sportief tijdsbesef!!
Ik wens je er een energieke tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!!!

1 like

Mooi hoor, perfecte chrono voor op leer ook. Als ik geen babypols had dan had ik er allang een gekocht :grin:

1 like

Super! Geniet ervan!

1 like