NA: Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Hallo allemaal,

Vandaag was het eindelijk zover. Erg lang naar deze dag uitgekeken en maanden naar toe geleefd. Besloten dat het vandaag dan toch eindelijk moest gaan gebeuren. Vanmiddag naar een bekende juwelier in Nijmegen gegaan, daar hartelijk ontvangen en onder het genot van een kopje koffie uitgebreid over het horloge gesproken. Verschillende modellen bekeken, niet dat ik van plan was een ander model dan de Speedy te kopen, maar de eigenaar had wel door dat ik een horloge liefhebber ben. Hij kwam zelf met het voorstel om een paar andere horloges te laten zien terwijl de Speedmaster op maat werkt gemaakt. Zeer prettig gesprek gehad en naar ruim een uur uitgebreid over horloges (met name de Speedmaster) gesproken te hebben, was ik de trotse eigenaar van een Omega Speedmaster Professional Moonwatch. Het betreft de originele versie met Hesalite glas, non display back. Ik ben er echt ontzettend blij mee. Dit is een blijvertje die nooit de collectie gaat verlaten. Hieronder de uitgebreide foto reportage van deze zeer geslaagde aankoop.:grin::+1:

MvG Ralph

93 likes

Super aanwinst! Proficiat!

1 like

De groeten van zn iets oudere broer/zus (doorhalen wat niet van toepassing is ;-))

2 likes

Je zit altijd goed met deze klassieker!

1 like

Goede keus geniet ervan :slight_smile:

1 like

Lekker bezig Ralph! Krijgt die Invicta die ik gisteren naar je op de bus heb gedaan nog wel wat polstijd straks of gaat die meteen weer door?

2 likes

Leuk hoor, ik snap het helemaal, een maandje geleden zat ik er ook zo bij…
geniet ervan…

3 likes

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst! :heart_eyes:
Veel draagplezier gewenst!

1 like

Die draag ik ook trouw. Ook echt een waanzinnige klok die SARB033. Gaat ook nooit meer weg. :grin::+1:
Verdient ook nog wel een NA topic.

4 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een wervelende verworvenheid!!
Veel plezier dan ook met deze magische schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Tophorloge, van harte!

1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd! :ok_hand:t2:

1 like

Mooi man. Wauww

1 like

Fantastisch fantastisch!! Van genieten en zuinig op zijn. Een prachtig stuk ook voor de volgende generaties…

1 like

Geniet er van man, mooi. Ik geniet er nog elke dag van.

1 like

Gefeliciteerd Ralph !!!
Wat een prachtige Speedmaster is dit. Echt een must have en een blijvertje for sure.
Gewoon lekker op de dinsdag de Speedy aan de pols hangen.
Hopelijk is dat genoegen ook ooit voor mij weggelegd !
Heel veel plezier er mee !

1 like

Mooi, mooi, mooi…
Het heet niet voor niks …master.
Veel plezier ermee :thumbsup:

2 likes

Mooi Ralph, prachtige klok, ook gehad, heeeel kort :joy: Mooi dat deze voor altijd blijft. Toch wel een beetje jaloers op dat gevoel :wink: Geniet er van.

1 like

Heel erg mooi man!

1 like

Topaanwinst! Gefeliciteerd en de groeten van een iets oudere broer.

4 likes