NA: Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Prachtaanwinst bij een erg goede juwelier…een ‘blijvertje’ dat woord ga ik toch eens opzoeken :thinking:

Veel draagplezier :+1:t2:

3 likes

Ik begin deze steeds mooier te vinden,
Gefeliciteerd met je aankoop en wens je veel draagplezier!

1 like

Prachtig! Deze hoop ik ook binnen enkele jaren aan te schaffen :slight_smile:

1 like

Geweldig mooie aanwinst veel draagplezier gewenst :thumbsup:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met de enige echte Moonwatch!

2 likes

Dat woord komt tot nu toe niet in jouw woordenboek voor ofwel?:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nope die is al weer en en ondertussen zijn er weer meerdere gekomen en gegaan…hoop nu dit weekend rust te krijgen met mijn nieuwe aankoop :grimacing::wink:

2 likes

Blijft mooi een Speedy. Heb nog nooit de “echte” omgehad, wel de Mitsukoshi dus misschien wordt het inmiddels een keer tijd :sunglasses:

1 like

Ik ben benieuwd, we laten ons verrassen.

2 likes

Komt goed even geduld :wink:

2 likes

Mooie aanwinst zo’n Speedy:+1:

1 like

Super nice! Enjoy

1 like

Erg mooi, precies het goede model😀

1 like

Mooi hoor , het icoon voor de Omega pols…:+1:. Mijn Omega seamaster PO 45,5mm 2500D uit 2012 wordt ingeruild want geen zin om ermee te leuren.

En bij inruil gewoon een erg goede prijs gekregen. Maar nu wachten tot ergens in januari , was helaas niet op voorraad bij WW want dit model Speedmaster loopt wel heel erg goed. De voorpret is al begonnen en ik vind de Speedmaster met Hesalite en closed achterkantje de mooiste. Lekker eenvoudig, sportief en een mooie geschiedenis . Wachten duurt lang maar ik heb het ervoor over…:thinking:. Je ziet schitterende creaties voorbij komen op leer en nato’s maar ik ben niet van de nato’s. hooguit eens mooie leren bruine band met race gaten en al erin en daarvoor zal ik de enige echt Ko dan ook voor gaan benaderen want die maakt echt schitterende banden. Voor de rest de stalen band erop. Zo het wachten is begonnen en nu genieten van alle Speedmasters die hier voorbij komen.

4 likes

van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge !

1 like

Om de aankoop nog completer te maken. Vandaag deze prachtige zo goed als nieuwe originele Omega Speedmaster Lederen band met Omega Deployant Clasp binnen gekregen. Overgenomen van een forumlid :grin::+1:

2 likes

Congrats, prachtig.

1 like

Prachtig horloge, vol van indrukwekkende historie. Draag zelf de 1967 versie

1 like