NA: Omega Speedmaster Professional "Moonwatch"

Na jarenlang compleet verzot te zijn op de Speedmaster, eindelijk tot aankoop overgegaan!

Mijn uitstelgedrag kwam niet omdat ik twijfelde over de Speedy, zeer zeker niet. Ik was eerder op zoek naar een moment in mijn leven waar ik dit horloge aan kon toewijden. Dat moment bleek de geboorte van mijn zoon te zijn. Het horloge zal ik dan ook nooit wegdoen en uiteindelijk aan hem overdragen wanneer hij de sentimentele waarde ervan zal begrijpen. Wie weet leest 'ie jaren later dit bericht wel :smiley:

De aankoop heb ik bij Eugene van Baal in Nijmegen gedaan. Had hier veel positieve ervaringen over gehoord en aangezien ik ook uit de omgeving kom was het een no-brainer. Super juwelier die totaal niet uit de hoogte doet en zijn klanten weet te waarderen. Geen moment spijt van gehad.

Hierbij een aantal foto’s:

110 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met beide aanwinsten! :+1: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goede keuze voor een bijzonder moment!

1 like

Prachtig horloge en prachtig verhaal!

1 like

Erg fraai.:+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :+1:

De Speedmaster is super :ok_hand:

1 like

Proficiat met beide!

1 like

Tweemaal gefeliciteerd !

1 like

Van harte gefeliciteerd met beide! Het is altijd mooi als je de tijd kan nemen bij bijzondere momenten in je leven. Zeker met een Speedy :slightly_smiling_face:

1 like

Je kunt hem goed hebben! Gefeliciteerd ermee!
Inderdaad een prettige zaak daar in Nijmegen!

1 like

Van harte met deze twee bijzondere momenten.

1 like

Prachtig. Deze zou ook in mijn top 3 staan.

1 like

dubbel gefeliciteerd !

1 like

Dat van vader op zoon ding vind ik mooi. Zo heb ik een Omega uit 1962. Mijn geboorte jaar. Iets om door te geven.

1 like

Prachtig horloge! Veel plezier ermee👌🏼

1 like

Tja, dit blijft gewoon een mooi tijdloos horloge. En met zo’n gelegenheid net wat bijzonderderderder.

1 like

Fantastisch mooi😍

1 like

Schitterend horloge.
Mooi ook om hem “te koppelen” aan een bijzondere gebeurtenis.

1 like

Speedmaster is altijd goed.

1 like