Ik ben enkele maanden geleden terecht gekomen op dit forum terwijl ik aan het zoeken was naar seiko mod’s.
Sinds lig ik dagelijks op de loer op dit forum en laat soms ook wel eens iets van mij horen.
Twee dagen geleden heb ik mijn eerste Icoon gekocht en vond dit ook een gepast moment om mij even voor te stellen.
Ik ben Niels, 27 jaar en heb doorheen mijn leven al een aantal horloges versleten.
Vorig jaar toen ik me op een avond verveelde ben ik video’s beginnen kijken over hoe zo’n automaat nu eigenlijk werkt en toen is het helemaal misgelopen.
Het begon met een SKX007 die ik al snel met een goedkope kit van ebay aan het modden was.
Hierna volgde nog een SARB033, SARY057, NTH Nacken vintage blue, SNK809 en een squale atmos 20 herritage.
Na wat plaats gemaakt te hebben in mijn mini collectie vond ik dat het tijd was om in mijn aanzien iets specialer te kopen; De Moonwatch.
Welkom!
Prachtige aanwinst, ga je lang van kunnen genieten. Een bruine rally strap zou ‘m toch wat meer opkleden, maar het is jouw horloge dus je doet lekker wat je zelf wil
Tof dat je de saffier sandwich hebt gekocht, dat ongelooflijk mooie uurwerk 1863 mag gezien worden!
En daarbij is de speedy pro de grootste bandenswapper allertijden, zo’n nato (net als metaal en leer) staat ‘m super goed!