NA - Omega Speedmaster Professional

Zoals velen hebben kunnen lezen heeft het wat voeten in aarde gehad, maar na aandringen, een lange adem en veel contact met de dealer is het uiteindelijk gelukt om de Omega Speedmaster Professional in bezit te krijgen. Ik ben echt zo blij als een kind!

De Omega Speedmaster Professional is voor mij een bijzonder horloge. Hij stond hoog op mijn wish list, maar was eigenlijk altijd buiten bereik. Enerzijds door andere prioriteiten, anderzijds door andere hobby’s. Met de geboorte van mijn dochter op 28 december 2017 kreeg ik het idee om iets bijzonder aan te schaffen ter herinnering aan deze gebeurtenis, en aan de bijzondere en speciale tijd die wij als gezin nu doormaken.

Het moest dus een Omega gaan worden, en dus de Speedmaster. Uiteraard diegene die zo dicht mogelijk bij het origineel komt, de Ref. 311.30.42.30.01.005. Deze uiteindelijk aangekocht via Montredo (duitsland). De aanloop hiervan is terug te lezen in het groene gedeelte, want dat ging niet met slag of stoot.

Maar uiteindelijk is die er dan :slight_smile:

Ik ga jullie niet vermoeien met nog meer tekst, en jullie verblijden met wat foto’s. Straks ga ik even naar een AD om het bandje op maat te laten maken. En even kijken voor vrouwlief naar een Omega Aqua Terra… :smiley: Want mijn dame vond de speedmaster dusdanig mooi dat ze nu ook de kriebels begon te krijgen. Dus maar even passen en kijken of het wat voor haar is.

Goed genoeg slap gelul, hier de foto’s

45 likes

Geweldig horloge en al gelijk goede herinneringen gemaakt gezien de reden van aanschaf! Veel plezier van beide!

1 like

Een tijdloze topper! Veel plezier ermee!

2 likes

Wat een gedoe met die verkoper, had ik slecht getrokken. Geniet ervan nu die binnen is!

1 like

Zou je niet nog een klein cadeautje krijgen van de verkoper?

Van harte gefeliciteerd met de pro. :ok_hand:
Vanavond een tweede NA? :grin:

Heb een cognac lederen watch pouche gekregen ter waarde van 89,- euro. Dus ik kan daar goed mee leven als goedmakertje. De prijs was natuurlijk ook nog eens uiterst scherp.

1 like

Prima deal inderdaad!

1 like

Kan ik begrijpen, maar goed het werd voor mij een principe kwestie :wink: Dus dan zet ik mijn tanden erin.

Wauw! Schitterende aanwinst, voor een nog mooiere gelegenheid vast te leggen :+1:

Erg mooi, gefeliciteerd en veel plezier met je Speedmaster!

Hartelijk gefeliciteerd met deze topper.
Nu lekker genieten na al dat gedoe, veel draagplezier :love_you_gesture:

Gefeliciteerd met dit mooie horloge !
een lange adem en uiteindelijk goed opgelost .

Mooi, eindelijk binnen :+1:t2:. Ga er maar van genieten, je zult merken dat het een superfijne klok is; bij mij is het bijna elke dag speedy tuesday sinds ik hem heb… :grimacing::hugs:

Mooi dat het gedoe met montredo met een redelijke sisser is afgelopen :sweat_smile:

Gefeliciteerd! Maar vreselijke horloges die Speedmasters. Ik heb er laatst nog van gedroomd :wink:

Gefeliciteerd! En vrijwel elke bevalling gaat niet gepaard zonder slag of stoot, toch? Het resultaat doet dat vast verbleken. Nu een mooie Omega voor je vrouw, one lucky woman!

1 like

Mooie, geniet er van :+1:

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde verworvenheid!!
Ziet er zeer fraai uit!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ze mag niet klagen., al werkt we er hard voor.

Ze is aangestoken door mij, dat dan weer wel. Het was al een hele stap toen ze van een simpel Michael Kors ding naar een Tissot ging. Vanaf dat moment heeft ze door dat de betere horloge merken mooier, interessanter zijn dan de mode merken.

Nu ze de speedmaster heeft gezien is ze wel erg geinteresseerd geraakt. En daarbij is een omega aqua terra, welke ze al een keer om heeft gehad op de Masters of LXRY wel een soort van grail geworden. Vandaag toch ook maar even weer om gehangen om te zien of die niet iets “te” is, maar nee ik vind hem gaaf. En ik zou hem zelfs ook kunnen dragen :stuck_out_tongue:

1 like

Ben nu al verkocht :smiley: die gaat niet snel af :wink:

1 like