NA: Omega Speedmaster Professional

Ruim drie weken geleden een Omega Speedmaster Professional kunnen overnemen van een forumlid. Ik heb geen verzameling horloges, hiervoor droeg ik sinds 2017 een SKX waarover ik nooit opmerkingen gehad heb. In de afgelopen drie weken wel over de Speedy, zelfs vandaag in de tandartsstoel: hej, is dat een…
Blijkbaar valt het de mensen die er in geïnteresseerd zijn op en ik vermoed zo maar dat er mensen op het forum zijn die dit herkennen. (Niet het horloge maar de spontane reacties)

Ik ben er erg blij mee in ieder geval!

Hartelijke groet!
Axel

119 likes

Prachtig. Ik weet zeker dat je net zo veel vreugde aan deze classic gaat beleven als ik eraan beleef. Draag ‘m met trots!

Mijn beste,

Mijn complimenten voor deze talentvolle tijdwaarnemer.
Ziet er magnifiek uit!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Klassiekertje hoor. Fraai!

Kan in geen enkele collectie ontbreken!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! Een Speedy is misschien wel het leukste horloge. :smiley:

Proficiat :+1::blush:

Een prachtige aanwinst :ok_hand:

Gefeliciteerd!!

Ik heb sinds twee maanden m’n Speedmaster en is m’n favoriete horloge sindsdien. Erg fijn en mooi horloge.

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Mooi man! Heb ook een 1861 en een SKX009J; het gaat niet om het geld. Beiden iconisch en draag ze even graag.

1 like

Geniet er van!

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, ik geniet ook nog altijd van mijn Speedy.

Gefeliciteerd

:+1::ok_hand::sunglasses:

Speedy handwinder altijd goed! Veel plezier er mee!

Proficiat met je mooie omega speedmaster.
Véél draagplezier!!:watch:

Geweldig horloge! Veel plezier ermee. Ziet er heel goed uit.

Wil ik ook nog eens aanschaffen.

Gefeliciteerd! Ik heb zelf ook een Speedmaster en krijg er bijna zo goed als nooit opmerkingen over. Maar daar heb ik hem gelukkig ook niet voor.

Veel plezier met deze gave Speedmaster :+1:

2 likes