NA: Omega Speedmaster Racing

Al een tijdje wilde ik een Omega Speedmaster Racing. Maar het kwam er steeds maar niet van, omdat er andere modellen en merken voorbij kwamen die ik ook mooi vond.
En deze week was het dan zover.

Ik wilde geen saaie normale Speedmaster, maar eentje met meer kleur en sprankeling erin. Een gewone Speedmaster zou ik na 2 weken al zat zijn. Dus moest het wel de Racing worden.

Ik heb vrij snel mijn Heuer Monaco kunnen verkopen hier op het forum, dus was er geld beschikbaar voor een nieuw horloge.
En laat Jaap (@SuperC) van Ten2Two nou precies een Speedmaster Racing te koop hebben!

Vandaag richting Hilversum gereden en onder het genot van een kopje koffie lekker zitten babbelen over HF en horloges. En uiteraard de koop gesloten.

55 likes

Goede keuze!
Oranje-rode accenten op een Speedmaster is zo mooi. :ok_hand:t3:

1 like

Mooie NA. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

altijd leuk eentje te vinden op HF,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie keus, veel draag plezier

1 like

Gefeliciteerd. Mooie NA

1 like

Gefeliciteerd met de NA

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Proficiat, mooie aanwinst!!:watch:

1 like

Mijn beste,

Schitterend hoor!!
Gefeliciteerd met deze grandioze aanwinst!!

Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi. Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd !
Ja Jaap is prima :ok_hand:
En hij heeft prima koffie.

1 like

Wat een schitterende Speedmaster. En wat staat dat geperforeerde bandje er mooi bij. Gefeliciteerd en heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Hahaha absoluut!

Gefeliciteerd, prachtige speedmaster! :+1:

1 like

Dat is de standaard band die erbij geleverd wordt.
Ik heb een tijd geleden al een band laten maken bij mijn vriend Josip van Diaboliq Straps. Die band is van betere kwaliteit en past er ook goed bij.

1 like

Wat een toffe Speedmaster in een uitvoering die je minder vaak ziet. Veel plezier ermee. De Diaboliq band past heel goed.

Heel erg mooi, gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je NA! Toffe Speedy Racing met deze kleuren combi :+1:

Geniet ervan!