NA: Omega Speedmaster Reduced.....of toch niet..?

Sinds een tijd denk ik er over om een Omega Speedmaster Reduced aan te schaffen. Afgelopen week heb ik mijn Tag Heuer verkocht om vervolgens een Omega Speedmaster Reduced aan te schaffen.

Omdat het aanbod hier van niet heel groot is heb ik veel tijd in mijn zoektocht gestopt. Vrijdag avond kwam ik tijdens mijn zoektocht per toeval een Omega Seamaster tegen waar ik erg enthousiast van werd.

Contact opgenomen met de verkopende partij en snel en tot een deal kunnen komen. Zaterdag ochtend in de auto gestapt.

Sinds gisteren avond het horloge om de pols en ik kan zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben en dat mijn interesse voor de speedmaster reduced op het moment weg is. Ik ben benieuwd voor hoe lang…

En dan nu de foto:

8 likes

Ik heb er 21 jaar lang één gehad, dus snel vervelen zal ie niet! Veel plezier ermee :grinning:

1 like

Ik heb gisteren ook een Speedmaster gekocht, maar dan The Dark Side of the Moon. Ik moet zeggen dat zo’n horloge toch een zeker cachet heeft wat andere exemplaren iet hebben.

1 like

Hoezo ook? :grinning:

Proficiat met je aanwinst! Ik zou deze mooi houden voorlopig, wat geld bijsparen en dan een “gewone” Speedmaster moonwatch halen…

2 likes

Gefeliciteerd, blijft een mooie klok. Ik heb zowel de blauwe als een zwarte gehad en daar altijd veel plezier aan beleefd. Geniet ervan!

1 like

De Seamaster staat ook hoog op mijn lijstje! Veel plezier ermee!

1 like

Persoonlijk vind ik dit veel gaver dan een Speedy reduced. Nice :thumbsup:

1 like

Zit geweldig om de pols. Heb hem gehad en geflipperd, maar ergens toch wel spijt van.

Geniet ervan en zie graag nog wat meer foto’s! Op 1 been kan je niet staan :wink:

1 like

1 like

Het mooie is dat dit zo een ander horloge is dan een Speedmaster Reduced dat die er prachtig naast gekocht kan worden :slight_smile:

1 like

Ik zou zeggen geef m even de kans, ik vind m persoonlijk erg gaaf en karaktervol. Maar als je er vanaf wil is het geen probleem, hier op het forum zijn ze vaak erg snel verkocht volgens mij.

1 like

Ik sluit mij bij Logie aan!

2 likes

Proficiat👍 Mooie klok. Persoonlijk ook mooier dan de Reduced. Al blijft het appels met peren vergelijken natuurlijk.

1 like

Superfijn horloge, ik zou willen dat ik er nog 1 had.
Veel plezier ermee!

1 like