NA Omega speedmaster reduced

Bij deze het NA topic van mijn Omega speedmaster reduced.
Vanaf het moment dat ik op het forum kwam, wilde ik dit horloge graag eens bemachtigen.
In de afgelopen maanden ben ik opzoek geweest naar een mooi model.
Gister was het de dag! Ik ging met de skx013 op pad om mijn Omega op te halen.


Even tussendoor iemand opgehaald, daarna samen naar Antwerpen.

Aangekomen bij @Oysterfan, daar was het al snel duidelijk welke het ging worden. Ook nog een aantal geweldige andere horloges gepast! Daarna nog een leuke dag in Antwerpen gehad en langs de aanwezige horlogewinkels gegaan.

Foto’s!:star_struck:




Ik wil Senne (@Oysterfan) bedanken voor de hulp in de zoektocht. Dit model is echt geweldig.
Op dit moment ben ik alleen nog opzoek naar een tweetal mooie leren banden (bruin en zwart). De leren band moet ook een kort model zijn i.v.m. mijn polsomvang​:sweat_smile:. De banden van Molequin vind ik heel tof. Mocht er iemand ideeën hebben voor toffe banden, dan zie ik deze graag!:grin:

Bedankt voor het lezen van mijn topic! Ik ben helemaal blij met mijn Speedmaster😁.

99 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !

1 like

Nogmaals gefeliciteerd met je NA! Staat je super. :ok_hand:

1 like

Proficiat met je NA :champagne:

1 like

Gefeliciteerd,

Mooie speedmaster! Geniet er van !

1 like

Mooi!
En veel plezier!!

1 like

Kijk eens bij Diaboliq straps voor straps, hij maakt specifieke voor je Speedmaster

image

10 likes

Prachtig werkelijk

1 like

Wow, die kende ik nog niet. Ben door zijn Facebook heengegaan, toffe banden! Bedankt!:grin:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwe aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een gerenommeerd horlogehuis!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi, je kunt vragen of Ko een specifieke band maakt voor jouw Reduced. Heb ik ook gedaan ooit en is erg mooi. Draag hem zelf overigens alleen maar op staal, maar dat terzijde.

Weet alleen zijn gebruikersnaam hier niet meer, iemand?

1 like

Hij heeft gewoon wat. Erg fraai, enjoy!

1 like

Thanks! Ja staal heeft bij mij ook de voorkeur, maar binnen mijn collectie kan ik weinig op leer dragen, deze wel! Daar wil ik graag gebruik van maken😁. Heb jij zelf toevallig een foto van jouw speedy op een toffe leren band?

Heel tof! Ik heb hem zelf ook gehad en weet hoe fijn hij draagt. :ok_hand:

1 like

Hij is echt perfect voor mij.


Een nieuwe speedmaster heb ik ook geprobeerd, maar nee. Hij is schitterend, maar voor mij wordt dat hem niet.
De reduced heeft dan echt een ideale maat😁

Bonus fototje, wel mijn horloge, niet mijn auto🤩

5 likes

Congrats, wil deze ook ooit nog eens proberen. Voor mij een betere maat en het automatische uurwerk sprekt me wel aan ! Enjoy :tada:

1 like

Gefeliciteerd met het horloge. Speedmasters kennende kun je daar elke lap jute op gooien die je tussen het zwerfvuil ziet, en het gaat er cool uitzien, wat ik je brom.

Zelf ben ik fan van sommige Watchgecko banden, koop ik wel eens een Colareb of twee en doe ik nog wel eens wat bij onze Utrechtse boys, maar er zijn hordes die bij Molequin zweren.

2 likes

Vet cool kikke gaaf!
Ik heb hetzelfde horloge ook nog op de wensenlijst staan, voor ooit ergens een keer :heart_eyes:

Maargoed, jij hebt 'm nu al, dus super veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Prachtig hoor! Gefeliciteerd

1 like

Tim gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, veel plezier met jouw Speedmaster!

1 like