NA Omega speedmaster reduced

Hij heeft gewoon wat. Erg fraai, enjoy!

1 like

Thanks! Ja staal heeft bij mij ook de voorkeur, maar binnen mijn collectie kan ik weinig op leer dragen, deze wel! Daar wil ik graag gebruik van maken😁. Heb jij zelf toevallig een foto van jouw speedy op een toffe leren band?

Heel tof! Ik heb hem zelf ook gehad en weet hoe fijn hij draagt. :ok_hand:

1 like

Hij is echt perfect voor mij.


Een nieuwe speedmaster heb ik ook geprobeerd, maar nee. Hij is schitterend, maar voor mij wordt dat hem niet.
De reduced heeft dan echt een ideale maat😁

Bonus fototje, wel mijn horloge, niet mijn auto🤩

5 likes

Congrats, wil deze ook ooit nog eens proberen. Voor mij een betere maat en het automatische uurwerk sprekt me wel aan ! Enjoy :tada:

1 like

Gefeliciteerd met het horloge. Speedmasters kennende kun je daar elke lap jute op gooien die je tussen het zwerfvuil ziet, en het gaat er cool uitzien, wat ik je brom.

Zelf ben ik fan van sommige Watchgecko banden, koop ik wel eens een Colareb of twee en doe ik nog wel eens wat bij onze Utrechtse boys, maar er zijn hordes die bij Molequin zweren.

2 likes

Vet cool kikke gaaf!
Ik heb hetzelfde horloge ook nog op de wensenlijst staan, voor ooit ergens een keer :heart_eyes:

Maargoed, jij hebt 'm nu al, dus super veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Prachtig hoor! Gefeliciteerd

1 like

Tim gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, veel plezier met jouw Speedmaster!

1 like

Gefeliciteerd :grinning: groeten van z’n witte broertje

8 likes

Volgens mij is het @Ko-Banden :slight_smile:

2 likes

Een prachtige aanwinst,veel draagplezier gewenst

1 like

Enjoy, pracht ding hoor

1 like

Geniet van je Speedy!

1 like

Super van harte! Echt gaaf

1 like

Ja dat was mij ook al opgevallen toen ik op Google ging zoeken naar alternatieve banden voor de speedmaster! Khaki trekt mij dan ook wel.

2 likes

Bedankt voor het delen van dat topic! Daar kan ik mooie voorbeelden uithalen😁

1 like

Ben blij dat ik je kon helpen! Heel veel plezier gewenst ermee! :smiley:

2 likes

@Tmbrszs zeker, hierbij:

De bovenste was wat donkerder. Leek erg op het officiële Omega bandje die ik mooi vond. De tweede en derde foto zijn een ander bandje en dus een stukje lichter qua kleur.

4 likes

Nice :star_struck: gefeliciteerd

1 like