Mooi ding, gefeliciteerd!
Geniet van deze mooie tijd
Mooi man! Gefeliciteerd. Staat ook goed op die nato!
Gefeliciteerd! Heel mooi!
Mooi horloge, dat je er veel plezier aan mag beleven.
Maar volgens mijn bescheiden mening nog veel beter dat je na een onderbreking van ruim 10 jaar blijkbaar op dezelfde prettige wijze weer contact hebt voortgezet met een studievriend.
Zolang jij blij bent heb je niets fout gedaan!
Ik heb deze nu een jaar. Super blij mee. Even getwijfeld over de hesalite, gekozen voor saffier. De achterkant is zo mooi…
Draag hem alleen met de stalen band. Van de horloges die ik heb draagt deze veruit het lekkerst.
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Vandaag uit eten in Eschweiler, achter Aken. Had schnitzel maatje m, van s m l xl xxl…
Lekker man
Maar wat is dat met die bevers op het forum vandaag?
Mooi hoor. En zeker dat je de bamboe door het uurwerk kunt zien.
Gefeliciteerd! Saffier versie is inderdaad het mooiste
Prachtige aanwinst, veel draagplezier gewenst met dit icoon
Mooi, ook de Breitling; mooi duo
Even een update voor mensen die ook in dit type Moonwatch, of die met Hesalite geïnteresseerd zijn.
Een mini-review na 2,5 week in bezit, met een redelijke draagtijd.
Pro:
- het is en blijft een beauty
- het stalen bandje draagt heel erg comfortabel, is ook vriendelijk voor de beharing, zolang je er niet mee aan het schuiven of draaien bent, hapt dus soms, maar bijt niet
.
- ondanks de schoonheid, redelijk onder de radar, voor mensen die Bling Bling zoeken dus eigenlijk negatief, maar ik vind het positief voor dit horloge
Contra:
- Kroon om op te winden is echt klein en moeilijk bereikbaar tussen de pushers, vind het wel een beetje gefriemel, korte slag totdat je vastloopt met duim en wijsvinger.
- De vouwsluiting is in de lengterichting “afgerond” maar de kopse kanten, dus waar het logo zit, en aan de tegenovergestelde zijde oncomfortabel scherp. Een “kneedive” kan een leuke kras op je knie veroorzaken als je een korte broek draagt, of als je je vriend of vriendin omarmt, auw wat is dat…
Maar nog altijd heel tevreden met deze aankoop hoor!
Groeten,
Michael
- Fijnafstelling van de band te beperkt.
Ik zei nog zo, doe het niet.