NA Omega Speedmaster Saffier 3861

Hoi,

Gistermiddag had ik een afspraak in Nijmegen om horloges te vergelijken. Een oude studievriend woont daar nog steeds in de omgeving, afgesproken dat hij even meeging, de oude studievriend is nu Prof. Dr. op de Radboud universiteit, ik heb het niet afgemaakt. Hij heeft niets met horloges, draagt een appel om zijn arm, maar was enorm onder de indruk over ‘onze’ wereld. We hadden elkaar al ruim 10 jaar niet meer gezien.

Het was supergezellig, veel gelachen, en de koffie bij de AD was echt heerlijk! Biertje op een terrasje later ook hoor…

Terug naar het horloge, ik had wel een voorkeur voor de saffier versie op papier, maar wilde ze 1 op 1 vergelijken, het is saffier geworden ipv Hesalite omdat ik hem mooier vind! Als accessoire erbij een Nato band van Omega zelf, twijfelde wel even omdat het ander materiaal is (titanium) maar qua kleur past dat prima. Eigenlijk hoort die bij de Seamasters, maar ik vond hem ook schitterend op een Speedmaster, met 007 merkteken erop…

Ik ben bang dat ik alles weer fout gedaan heb, maar ik vind het prachtig! Ik zal proberen de foto’s in volgorde te plaatsen, weet niet of dat lukt, en kan het niet aanpassen.

Groeten,

Michael

75 likes

Mooi aanwinst, veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Mooi! Wel op de stalen band, graag :wink:

1 like

Gefeliciteerd, top horloge :+1:

1 like

Toffe aanwinst! Geniet ervan :+1:

1 like

Prachtig Michael, de “achter inkijk” van de Speedmaster vind ik telkens weer spectaculair, veel plezier er mee gewenst!

1 like

:heart_eyes: heel mooi!!!

1 like

Gefeliciteerd, een slimme keuze als ik zie hoe de Speedy’s hier om de oren vliegen de laatste tijd. De nato is ook niet onaardig van de AD, zeker gezien het de duurste is die Omega verkoopt.

1 like

Ik vind hem wel de mooiste… En vriend die bij me was ook, titanium past ook bij rvs qua kleur.

nice! Geniet ervan!

1 like

Wat een ontzettend mooi horloge. Zeker de open achterkant. Heerlijk om de techniek te zien. Ook vind ik het nato-bandje helemaal niet misstaan! Veel draagplezier!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd :+1:

1 like

Van harte met deze aanwinst.

1 like

Gaaf die Speedmaster :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Prachtige NA. Gefeliciteerd met deze mooie Speedy.

1 like

Gefeliciteerd met de mooie Speedmaster. Veel plezier ermee.

1 like

Klinkt als een leuke middag en top horloge, veel plezier ermee :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Prachtig!

1 like

Wat een beauty :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like