NA: Omega Speedmaster Silver Snoopy 50th anniversary

Wow, dit is wel een heel gave versie!

1 like

Mooi avontuur en natuurlijk een heel gaaf horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Schitterend!! Dat was mij wel een trip maar zo te lezen dubbel en dwars waard geweest, geniet ervan met volle teugen😀

1 like

Mooi verhaal, mooie foto’s en wat een ongelofelijk mooi horloge.

1 like

Geweldig horloge. Prachtig verhaal ook. Dat doen ze toch goed, die Duitsers.

En geloof me, met die ICE naar Frankfurt is wel vaker wat aan de hand. Ik zit er minstens maandelijks in.

Gaaf dat je hem hebt!

1 like

Als ik daar moet overstappen neem ik altijd de overvolgende aansluiting :frowning:

On topic: fraai horloge

1 like

Gefeliciteerd!
Wat een prachtige aanwinst :ok_hand:
Die macro shots :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd, mooi verslag ook.
Ik ben zeeer jaloers, je weet wel waarom!
Veel draagplezier!

1 like

Leuk verhaal, goede aankoopervaring en schitterend horloge!!

1 like

Proficiat met deze schitterende aanwinst :slightly_smiling_face: en bedankt voor je mooie verhaal met super foto’s :+1:t2:
Geniet ervan en houd je niet in om meer foto’s te delen.

1 like

Ohhh . Deze is echt super!
Van harte man

1 like

Supergaaf ding. Was de hele hype alweer vergeten - en jij zelf dus ook bijna… :grinning:

Is toch wel overtuigend op de foto’s hoor! Leuk verhaal, mooie service ter plaatse. Veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi verhaal :+1:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd! Erg leuk om te lezen. En zo te lezen is hij goed bij jou terecht gekomen. :ok_hand:

1 like

Wat een cool verhaal en wat een mooie speedy. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge, inspirerend verhaal!

1 like

Mooi geschreven en echt een mooie speedmaster!

1 like

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Mooi verhaal bij zo’n prachtig horloge! Ik sta helaas al 2 jaar op de wachtlijst bij Schaap & Citroen dus ik ben echt ontzettend jaloers op het soepele proces bij jou :sweat_smile:

1 like

Coooool, super cool! Mooi verhaal om te lezen, zo onderuitgezakt op de bank. Gefeliciteerd met je aanwinst, da’s een echt wel een leuke special. Goede service van Omega ook, met een hapje en drankje erbij👍

1 like