NA: Omega Speedmaster Silver Snoopy award

Daar is hij dan, mijn nieuwe aanwinst; de Omega Speedmaster Silver Snoopy Award!

Afgelopen dinsdag ging de telefoon; Schaap en Citroen Maastricht. Ik dacht in eerste instantie dat mijn nieuwe band voor mijn Omega Speedmaster binnen was. Maar niets was minder waar. Er was een Omega Speedmaster Snoopy binnen en de vraag was of ik nog steeds interesse had in het horloge. Jazeker was mijn antwoord!

Vandaag in de auto naar Maastricht. De reis vanuit het mooie Zeeland naar Limburg verliep anders dan verwacht, 1,5 uur langer in de auto vanwege een file bij Antwerpen. Eenmaal aangekomen bij de Omega Espace aangebeld en we werden zeer vriendelijk ontvangen. Na even gesproken te hebben was daar dan het horloge.

En wat is hij mooi. Ik had hem vanwege de beperkte beschikbaarheid nog niet in het echt kunnen bewonderen, dus is het altijd spannend of hij mooi is. De kleurstelling is echt prachtig. De zilveren wijzerplaat met de blauwe accenten passen goed bij elkaar. De afwerking is echt subliem. Uiteraard is de achterkant van het horloge een beleving, wanneer Snoopy in zijn raket voorbij komt.

Verschillende medewerkers van Schaap en Citroen kwamen zelf ook even kijken naar het horloge, aangezien ze deze niet vaak verkopen.

Nu genieten van dit horloge!

Een speciale dank aan Ellen en Randy van Schaap en Citroen vanwege de geweldige service!

257 likes

Hele mooie Speemaster👌
Geniet van deze prachtige aanwinst

2 likes

Machtige aanwinst, geniet ervan! :ok_hand:

2 likes

Nice! Gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Schitterond! Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

1 like

Ja. Gewoon VET! Van harte zeg!

1 like

Mooi, mooi! Proficiat!!

1 like

Happy flight :sunglasses:

1 like

Eigenlijk de leukste Speedmaster. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige Speedmaster :heart_eyes: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Het blijft een toffe uitvoering. Veel draagplezier ermee!

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Heel cool! Gefeliciteerd!

1 like

Super tof :ok_hand:. Gefeliciteerd met deze leuke NA

1 like

Mooie NA. Gefeliciteerd

1 like

Heel erg gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Zo nice deze, geniet ervan

1 like

Prachtig! Geniet ervan

1 like

Gaaf hoor! Geniet er van!

1 like

Fantastisch!
Van harte proficiat met dit prachtige horloge!
Geniet ervan!

1 like