NA: Omega Speedmaster Silver Snoopy award

Echt een gaaf horloge. Staat ook op mijn wensenlijstje, een JLC reverso en exact dit model en mijn collectie is klaar :grin: Ik wens je er heel veel plezier mee.

1 like

Een hele mooie speedmaster, véél draagplezier!!:watch:

1 like

Van harte!!

1 like

Wauw! Erg gaaf! Hoe bevalt het?

Hoop er zelf ook ooit een te mogen dragen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige uitvoering van een iconisch horloge! Heel veel draagplezier gewenst

1 like

Heel mooie speedmaster :star_struck: Geniet er van.

1 like

Prachtig echt prachtig horloge

1 like

Echt te gek, wát een mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

gefeliciteerd heb hem ook daar omgehad,is een gaaf horloge

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd!

1 like

Erg mooi, proficiat :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Van harte!!
Uiterst fraaie en bovenal bijzondere Speedy. Geniet er van!!

1 like

Leuk man, geniet ervan! Ik hoop binnenkort hetzelfde mee te maken!!:sweat_smile:

1 like

Werkelijk een beauty. Heel veel draagplezier.
Een mede Omega fan.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Congrats and join the club.

Het is inderdaad een prachtig horloge en het wachten meer dan waard.

Ben benieuwd hoeveel er inmiddels in Nederland zijn uitgeleverd. De eerste jaren volgens mij slechts een enkele maar hoor laatste tijd wat meer berichten over uitleveringen in Nederland.

Vraag mij ook af hoe lang ze hem nog zullen blijven produceren aangezien het volgende 5-jarig jubileum alweer aanstaande is of zou Omega 55 jaar voorbij laten gaan en met 60 jaar weer een horloge uitbrengen?

Nevermind, veel plezier van het horloge en we zien de pols foto’s wel verschijnen.

1 like

Ik zal kijken om een filmpje te maken van de caseback. Op internet kun je ze ook terugvinden

Een geweldig horloge. De kleurstelling is echt prachtig.

1 like

De leveringen zijn op dit moment nog zeer beperkt. Van Schaap en Citroen hadden ze niet verwacht er nog eentje te krijgen. De verwachting is dat ze binnenkort stoppen met de productie, maar dat was een aanname.

Ik kan mij voorstellen dat ze na 5 jaren de productie stoppen.

1 like