🪙 NA. Omega Speedmaster Special Italy “Liberace Moonwatch”

Nice catch! Eén van de minder bekende Speedmasters, maar wel een hele mooie en interessante. Proficiat! :+1:t3:

1 like

Mijn beste,

Zo zo, wat een “binnenkomer”!!
Chapeau.:ok_hand:

Ik kan mij goed voorstellen dat je hier ontzettend blij mee bent.
Het is dan ook een waanzinnig mooi horloge.

Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik vind m erg gaaf

1 like

Wat een mooi verhaal en schitterend horloge. Ook op de stalen band klopt die helemaal.

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd!

1 like

100% een geslaagde aankoop, hij is echt mooi. Ik vind de lerenband en de bracelet allebei prachtig bij het horloge passen.

Dank je wel voor de uitgebreide informatie. De antwoorden waar ik nog naar zocht.

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:
Dit zien we hier niet elke dag (of misschien vanaf nu wel :slightly_smiling_face:)

1 like

Prachtig apparaat, geniet ervan!

1 like

Dik! Gefeliciteerd :grin::four_leaf_clover:

1 like

Coole Speedy. Erg leuk om je toedracht te lezen. Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi horloge gefeliciteerd veel draagplezier gewenst. :ok_hand:

1 like

Mooie Speedy, proficiat :trophy:!

1 like

We zetten de discussie uit het Copper topic even voort, deze twee topic zijn toch al onlosmakelijk aan elkaar gelieerd:

Uit het veilingboek van Antiquorum “OmegaMania” uit 2007 het volgende:

De innercaseback van de Liberace heeft dezelfde stempel als de DD145.022 1983 bi-color 14K Speedmaster. Waarschijnlijk uit gemak. Ik heb 2 voorbeelden gezien van de 2e series Liberace Moonwatch uit 1988 met de A1-A500 serienummers, die beide een ST145.022 caseback stempel hadden. Nog een te kleine subset voor een conclusie, maar wel al een aanleiding.

3 likes

Wow. Prachtig horloge. Bedankt ook voor het uitgebreide verslag. Zeer interessant.
Geniet van deze mooie aanwinst.

1 like

Dat is een hele speciale :ok_hand:t3: Mooi verhaal erbij ook!

1 like

Zo dan, gefeliciteerd met deze prachtige niet alledaagse Speedy! :star_struck:

Bedankt voor deze mooie uitgebreide post boordevol info en top foto’s! En leuk hoe je ons mee hebt genomen op deze reis.

De wijzerplaat en bezel spelen echt mooi met het licht en beide banden staan hem goed. Zoals je al zei, op zwart leer springt de dial en bezel er echt uit en de focus daarop. Op de 1450 krijgt die meer een toolwatch look. Gaaf dat je er een hebt kunnen vinden. Heb je al een voorkeur?

Bedankt voor de shout out en leuk dat mijn Broad Arrow 1957 Speedyreis een bijdrage heeft kunnen leveren in je zoektocht en deze prachtige NA :pray: Zo steken we elkaar allemaal aan om dit soort pareltjes te vinden.

Top drietal heb je en kan niet wachten om deze in real life te kunnen zien op een GTG.

Geniet ervan! Draag hem in goede gezondheid en ik zie deze graag veel terugkomen in het Speedmaster topic. Maar dat zal vast lukken.

1 like

Wat een prachtige aanwinst en erg leuke post om te lezen. De hobby in optima forma. Veel draag plezier !

1 like

Gaaf, veel draag plezier

1 like

Waaw man, wat een toffe referentie. Ik vind hem erg tof, en hoop dat je er heel erg lang van mag genieten. Bedankt voor het uitgebreide verslag. Research gedaan zoals dat hoort bij het kopen van een speedmaster pro. Ook hier weer zie je hoe hard die speedmaster community leeft :raised_hands:

1 like