NA: Omega Speedmaster Speedy Tuesday 2 Ultraman

Het blijkt maar weer dat de leukste en mooiste deals uit onverwachte hoek kunnen komen. En wat een mooie aanwinst. Gefeliciteerd J! Leuk dat ik ook hier een kleine rol heb mogen spelen :smile:

3 likes

Erg mooi! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd met deze aanwinst. Veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Erg gaaf met de rode/oranje accenten. Geniet ervan!

1 like

Fantastische aanwinst zo met de kleuraccenten.

Geniet ervan!

1 like

Nogmaals gefeliciteerd J!
Leuk dat ik een klein onderdeel van deze reis heb mogen zijn.
Geniet van de ST2 Ultraman!

En dat is een mooi lijstje :+1: Ben benieuwd welke als eerste erbij komt.

1 like

Zit er standaard bij als de beta capsule. UV light aan de bovenkant met de rode knop te bedienen en als je hem draait zoals een draaipen schuift aan de onderkant een vorkje uit om banden te wisselen.

3 likes

Onze enige echte Speedyfluencer :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geniet ervan! Is die fazant al geschoten en in het BBQ topic gepasseerd?

1 like

:rofl: nee die is geflogen en zit in de Millenium PloProf het universum onveilig te maken samen met PloProfesseur.

2 likes

Gaaf horloge! Veel plezier ermee :+1:

Prachtig!

Jaaaa geweldig dit! Nogmaals gefeliciteerd en wat een heerlijk topic heb je er van gemaakt. Banden staan je goed en de flatlink maakt de Ultraman ook heel gaaf. Niet meer naar andere Speedmasters kijken, gewoon op en top hiervan genieten! Heel leuk om te lezen dat hij goed is bevallen.

Als je op zoek gaat naar de rubber Speedmaster strap zou ik voor de ‘small’ gaan.

De fazant loopt nog vrij rond in het wild. Af en toe zie je hem, maar je moet echt geluk hebben.

2 likes

Tof horloge! Enjoy!

1 like

Prachtig!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan :+1:

1 like

Schitterend :rocket:

Draag de Ultraman in goede gezondheid!

1 like

Leuke reacties allemaal :smiley: :pray:t3:

“Ik hoor niks, tralalalala, ik hoor niks (vingers in mijn oren)”

Zeker en dat begon al met de GTG. :v:t3:

Ja, je was een gezellige reisgenoot :smiley:

Thanks mate

Ga ik zeker doen.

Wist je dat elke mannelijke fazant een eigen territorium van ongeveer 400 x 400 meter heeft. Hij kan dus nooit ver weg zijn.

4 likes

In het voorjaar loopt hij elke dag rondjes door zijn gebied en om de 10 minuten slaakt hij een metaalachtige rauwe kreet. Zo weet je altijd dat hij in de buurt is.

Nog een keer naar de foto’s gekeken hij is echt prachtig. De cordura strap was de lekkerste strap die ik had. Deze nog een keer bij dezelfde maker besteld in het donkerblauw, maar die was toch stugger en aan beide kanten 1 of 2mm langer. Die is nooit goed ‘ingebroken’ en het horloge zat altijd een beetje scheef, net niet mijn maat.
Een speedy op strap is heerlijk licht en geeft een sportieve look en gevoel.

1 like