NA: Omega Speedmaster Tintin

Dat is, zoals al door anderen gezegd, misschien wel de mooiste chronograaf.
Sowieso is de Speedmaster al heel fraai, maar deze toevoeging maakt hem ‘buiten categorie’. Van harte met deze mooie aanwinst.

2 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge met een mooi verhaal om van te genieten! Ook geen verkeerde plek om het horloge op te halen👍🏻

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Dat vind ik toch wel één van de mooie aspecten van dit forum. Dat de horloges die hier verhandeld worden doorgaans voor een schappelijke prijs van liefhebber wisselen

Heel mooie NA!! Vind persoonlijk de details in de wit rode ‘blokjes’ echt fantastisch, elk blokje is nog eens onderverdeeld, heel mooi!
Ik was ook op de Autojumble! Heb het virus van mijn vader overgekregen en ik was daar met m’n TR6 :wink:! Wel spijtig van de vele processierupsen…

Ik heb altijd gedacht dat, mede door Omega haar gepoogde associatie met de racerij, dat het een curbstone- achtig iets was :tired_face:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

De oorspronkelijke versie (die dus nooit uitgebracht is) had ook een raketje op de dial ter hoogte van 11u en een achterkant met een afbeelding uit “Mannen op de maan”.

2 likes

Tophorloge. Het is geen Limited Edition en ook geen genummerde serie. Het is een regulier model wat maar heel kort is geproduceerd onder de naam “Racing”. Dat maakt het een bijzonder horloge.

2 likes

Klopt, dat zijn de verhalen inderdaad. Is geen beeldmateriaal van, behalve een imrepessie (tekening) in een topic op omegaforums.net

Met de hand geschilderd en dat zie je. Geeft het horloge een beetje een vintage uitstraling

That’s what I said :grinning:

1 like

Van harte met je NA!

1 like

Prachtige aanwinst en zaken gedaan met een prima verkoper! :+1::+1:

2 likes

In 1953 kwam het Kuifje-album “Raket naar de Maan” uit. Dat album was in 2013 dus 60 jaar oud. Ik denk daarom dat er 1953 stuks gepland waren.

1 like

Dat is een heel mooi horloge.

1 like

Winner!!

1 like

Vandaag de hele dag om de pols gehad. Machtig mooi ding!

5 likes

Very, VERY nice indeed :ok_hand: !!

Prachtige NA, geniet ervan.

Als nono op het vlak van Speedy’s: is het een handwinder of automaat?

Cheers
:sunglasses:

2 likes

Dank je! Er zit een Omega 1861 handwinder uurwerk in.

1 like