NA: Omega Speedmaster Triple Date Rose Gold

Soms ben je niet op zoek naar iets maar loop je gewoon ergens tegenaan. Zo ook bij mijn nieuwe aanwinst. Per toeval kwam ik via het HF op de site van @anon34385602 uit.

Ik scrolde zoals gewoonlijk even door het aanbod heen totdat dit horloge te voorschijn kwam en deze raakte me meteen: Rose gold, intrigerende dial en een perfecte maat.

Zoals gezegd, ik was niet op zoek naar een uitbreiding maar merkte dat ik na de eerste keer bijna dagelijks weer even naar de site ging om plaatjes te kijken en controleren of het nog niet verkocht was.

Na een paar weken toch maar contact opgenomen met Harry en het antwoord was wat ik al vreesde: in perfecte staat, full set, ongepolijst etc. Daarna was de beslissing snel gemaakt :slight_smile:

Voordat de plaatjes komen nog even de opmerking dat het heel prettig zaken doen is met @anon34385602 en je merkt dat Harry ten allereerste een liefhebber is!!

Plaatjes :slight_smile:

79 likes

Gaaf hoor! Gefeliciteerd

3 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan😎

3 likes

Mooi ding. Ook de gouden gesp om het af te maken?

3 likes

Prachtig!:heart_eyes:

3 likes

Nice! :ok_hand:

3 likes

Hoi Michiel!

Hij staat je goed! :ok_hand:

Het was ons ook een plezier om zaken met jou te doen en hierbij ook namens Toke heel veel plezier gewenst met deze beauty aan de pols! En uiteraard heel hartelijk dank voor de vriendelijke woorden; dat wordt heel erg door ons gewaardeerd! :blush: :+1:

3 likes

Proficiat, schitterend (en blinkend) horloge!

Heb zelf ook met ene regelmaat zitten gluren naar deze, goed om te zien dat hij in het echt net zo mooi blijkt te zijn als de omschrijving en foto’s doen vermoeden.

Hier ga je veel genot van ervaren, draag hem in goede gezondheid!

3 likes

yep :slight_smile:

6 likes

Zo, da’s een mooi ding! Veel plezier er mee!

3 likes

Proficiat met deze mooie aanwinst :+1:!

3 likes

Mooi!

3 likes

Wow! Prachtige Omega!

3 likes

Heel gaaf dit! Geniet ervan

Stond paar dagen terug een leuk artikel op Fratello over bijna hetzelfde model

3 likes

Mooie aanwinst! Zie je niet vaak. Geniet ervan :ok_hand:

3 likes