NA: Omega Speedmaster

Afgelopen week benaderd door een forumgenoot met de vraag of ik zijn Speedmaster van april dit jaar wilde overnemen. Vanmiddag de overhandiging, ben er zeer blij mee :blush::ok_hand:t2:
image


58 likes

Je ziet ze overal en tegelijk nergens. Wat een heerlijke machine blijft dat toch. Ooit komt-ie er. Proficiat! Geniet ervan!

3 likes

Toe maar!

Ik heb ook nog wel wat horlogemeuk waar ik vanaf wil. Kan ik je benaderen?

4 likes

zou hem graag willen maar toch net iets te groot en de waterdichtheid nekken me helaas :frowning:

Want je zwemt elke dag met je horloge?
Ik lees dit wel vaker, maar vind dit altijd bijzonder.

@EMKA fijn dat je geslaagd bent!

1 like

Niet zwemmen wel douchen en eens per week zwem ik idd :slight_smile: met horloge ja :wink:

Ben wel benieuwd waarom je dat vind :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Was op zoek naar een DJ of Speedmaster, niet naar meuk :joy::joy:

1 like

Verwacht niet dat hij vol loopt bij een duik :wink: Ben overigens niet van plan ermee te zwemmen

1 like

Ik vind het ook erg bijzonder, want volgens Omega kun je gewoon zwemmen met een Speedy, en als je Omega niet vertrouwt, is het bijzonder dat je dan nog steeds een Omega koopt.
Dit is trouwens een eeuwenoude discussie tussen scheiterts en de rest :joy:

4 likes

Jammer

Geweldige aanwinst, veel draagplezier :+1:

2 likes

Mooie aanwinst. Zelf een aantal keer gehad en als ik deze foto’s zie vraag ik me weer af: waarom moesten ze zo nodig weg :roll_eyes::joy:

2 likes

Is ff kijken:

Zohoo! Wat een prachtexemplaar, veel plezier ermee!

5 likes

Berouw komt na de zonde…

Bij mij altijd :sunglasses: maar dan is het te laat

Van harte, geniet van dit prachtige horloge!
Mvg. Bertjan

1 like

Gefeliciteerd met dit icoon! Net op tijd, morgen is het dinsdag… :wink:

2 likes

IDeze tabel heb ik nooit gezien. Ik wist niet beter dat atm 5 niet geschikt was om mee te zwemmen. Ik heb dit wel eens opgezocht op het web en ik kwam meestal uit bij handen wassen/douchen

Maar als ik de tabel van omega zie moet het geen probleem zijn :slight_smile:

Edit: ik ben in de war met 3atm sorry. De reduced is geloof ik 3 atm. En deze heb ik een tijd op het oog gehad.

3atm word wel als geschikt voor zwemmen opgegeven in de tabel van omega dit heb ik niet geweten. De meeste websites raden af te gaan zwemmen met 3atm.

Ik heb een ml nog om voor het werk dit is ook een 3atm maar kan nog geen regendruppel verdragen dan zit er weer condens aan de binnenkant :confused:

Bedankt Bertjan :+1:t2:

1 like