Na Omega Speedmaster

Vorige week tijdens de aankoop van de Santos de nieuwe speedy gepast en hij bleef in mijn hoofd ronddwalen.

Alhoewel wij al in het bezit zijn van een FOIS en ik de vorige generatie Speedmaster heb gehad, begon het na de Moonswatch hype weer te kriebelen. Ik kijk al langer naar de Sedna gouden variant, maar we hebben het voornemen om onze collectie te verbreden en niet te upgraden.

Omdat we de Moonswatch steeds mislopen (we wonen niet in de buurt), de stap genomen om voor de Saffieren moderne Speedy te gaan.

42mm vond ik altijd te groot voor mijn polsen. Maar door de superieure band met mooie tapering past hij veel beter dan verwacht. Ik vind de band van een horloge net zo belangrijk als de kast. Ik de vorige generatie had in mijn ogen een lompe band.

91 likes

Prachtig, gefeliciteerd met jouw Speedmaster, 42 mm staat je perfect! Veel plezier met deze iconische Omega.

1 like

Wat moet je met neppe moonswatch. Geintje, wat een knaller jo! Heerlijk. Proficiaat.

2 likes

Die is je niks te groot hoor, lekker bezig!

1 like

Gefeliciteerd, mooie lume ook :grinning:

1 like

Gefeliciteerd, mooi ding!

Wat bedoel je met “we”?

10 likes

Mooi ding hoor! Veel draagplezier!

1 like

Super gaaf horloge! En deze is natuurlijk niet van bio ceramic :wink:

1 like

Heel mooi hoor. Veel draagplezier!

1 like

Proficiat, staat je goed :+1:t2:

1 like

Ik blijf ze ontzettend stoer vinden. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier :+1:

1 like

Op basis van de foto’s past het perfect. Hoe groot is je pols?

1 like

Mooie Speedmaster gefeliciteerd! Een Moonswatch kan altijd nog, voor erbij… :sweat_smile:

Zoals letterlijk gezegd, duo-collectie samen met partner.

Geen koninklijk meervoud of schizofrenie dus…

2 likes

Gefeliciteerd, heel gaaf! Veel draagplezier gewenst :slightly_smiling_face:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze beroemde tijdgenoot!!
Ik wens je er een fantastische tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig! Haters be damned, niet alleen Plexi is sexy. Als ik het geld en polsen had zou ik ook de huidige saffieren Speedy kopen. Zoveel mooie details die missen in de plexi versie zoals het opgelegde logo. Veel plezier er mee.

1 like

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge! :star_struck:

1 like