NA Omega Speedy Reduced!

Hallo allemaal,

Mijn eerste aankoop van 2021 is binnen! :tada:
Naar aanleiding van een gezocht topic van een andere horlogefan ben ik op dit prachtige horloge gestuit en had ik direct de knoop doorgehakt!

Horloge in Zwitserland besteld bij SwissChrono. Kwam met een Omega softcase, de garantiekaart en ook één jaar garantie bij Swisschrono. Hoewel het niet de ‘echte’ speedy is, vind ik de 38.5mm toch echt veel lekkerder. Gewoonweg een prachtig horloge. Sinds 8 februari al aan het wachten en vandaag ein-de-lijk binnengekregen! :smiley:

Hij is wel wat lastiger om mooi op de foto te krijgen. Hieronder de foto’s van mijn nieuwste knaller!

95 likes

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Prachtige Speedmaster, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Eens!
Voor mij zou 'ie iets te klein zijn, vandaar hier wel een voorkeur de afmetingen van de Speedmaster Pro maar dit is wel een hele fraaie ‘reduced’ … en op jouw pols een plaatje. Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Gaaf :ok_hand:, veel plezier. Maat is perfect voor jouw pols :+1:

1 like

Heel mooi Sebastiaan!

Ik kan me altijd wel in jouw keuzes vinden, gezien onze beiden :t_rex::t_rex: polsjes. Erg mooi weer, geen zorgen om de “lastige” service bij dit type?

Een schitterende upgrade binnen de collectie zeg :ok_hand::ok_hand:

1 like

Tja… dat is wel een beetje een probleem. Maar ach, dit horloge is zó tof. Dat heb ik er voor over :slightly_smiling_face:

We hebben allebei goede smaak ja :smiley:

1 like

Tijd voor een collectie update maatje! :joy::ok_hand:

1 like

Lekker man! Gaat nu de Wolfie je collectie verlaten? :wink: :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Absoluut niet :yum:. Die blijft lekker in de collectie :yellow_heart:

1 like

De Tudor dan :face_with_raised_eyebrow::thinking::exploding_head:

1 like

Stelletje aasgieren :sweat_smile:.

2 likes

Cool!! Gefeliciteerd!

1 like

Gaaf om te zien dat mijn linkje tot zo’n gave NA heeft geleid!
Groeten van zijn grotere neefje!

2 likes

Uitstekende keus! Je had hem net voor mijn neus weggekaapt…

Hierbij de groeten van zijn broertje:

5 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst :smiley:

1 like

Ja sorry :face_with_hand_over_mouth:. Gelukkig ben jij ook voorzien van een heel mooi exemplaar. :+1:t2:

Gefeliciteerd met deze topper!

1 like

Oef, wat een plaatje om te zien. Mooi hoor. Veel plezier ermee.

1 like

Goeie keuze man :ok_hand:t4: blijft mooi.
Veel plezier ermee.

1 like