NA: Omega X-33 Marstimer

Hoi :wave:t3:

Ik dacht laat me nog eens een NA topic in elkaar knutselen :nerd_face:

Naast dat ik Rolex en Blancpain fanboy ben wordt ik doorgaans ook geprikkeld door andere bijzondere modellen. Zo ook deze keer door één van de nieuwe novelties van Omega; de Marstimer… @Petteflet stelde al voor om een naamswijziging door te voeren van MannetjeMar naar MannetjeMarS :joy: Hij was scherp :sunglasses:

Gisteren in Den Bosch bij mijn vaste adres, Schaap & Citroen, dan ook een paar mooie aankopen gedaan. Een mooie ring voor mijn vriendin en voor mezelf een…

Omega X-33 Marstimer

Alle argumenten die zometeen gaan komen meteen even voor ieders voeten wegmaaien…

Inderdaad totaal nutteloos voor iemand die professioneel gezien nul relatie heeft met werkzaamheden op Mars en niet voor ESA werkzaam is maar hooguit eens een Mars als snack nuttigt :joy: Verder uiteraard veuls te duur want een quartz met deels nutteloze functies… deels zie ik je denken :thinking: Ja deels want op de space modellen van Omega zit een functie die je het weeknummer laat zien en welke dag van het jaar het is. Das wel weer eens handig!

Wat telde is dat ik hem cool en toolish as F* vindt!

Specs;

• diameter 45mm
  • dikte 14,9mm
  • titanium kast en band (totaal (op mijn polsmaat van 17cm) 102 gram)
  • bandaanzet van 20mm (wordt geleverd op Ti band en daarnaast een toffe extra nato)
  • Omega caliber 5622 (quartz)
  • Bi-directional bezel (lumed)
  • Saffierglas met aan beide zijde anti reflective treatment

In een notendop komt het er op neer dat op aarde een dag 24 uur duurt en op Mars duurt een dag 2.7% langer… met een druk op de knop kun je switchen tussen aardse en Mars tijd. Vrij nifty :nerd_face:

De kleur van de bezel noemt men Red Hematite. Dat komt er op neer dat als je met je witte nieuwe sneakers op Mars hebt lopen rond batsen dat ze daarna de kleur van de bezel hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is hem dan… foto’s in random volgorde; let op die heerlijke brush van o.a. de bezel…

Fijne zondag gewenst nog :pray:t3:

197 likes

Toffe aanwinst.

Precies dit :+1:

4 likes

Deze is echt schitterend :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

You MoFo! Ik ben stinkjaloers. Supergaaf! :muscle::muscle::muscle:

1 like

Apegaaf ding :heart_eyes:

1 like

Total Affen Geil :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Super cool ding! Gefeliciteerd.
Vroeger zag het Marshorloge er zo uit, waar blijft de tijd? :rofl:

15 likes

Oh ja ik moest hier aan denken :sweat_smile:

3 likes

Super cool!

1 like

Übercool ding! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja mooii horloge.
Maar moet er wel even aan wennen met die houtlook bezel.
Kast is wel heel mooi.
Maar hoeveel heb jij er nu of verkoop je ook weer veel.
Wel lief dat je voor je vriendin ook een ring hebt gekocht en voor jou ook. Trouwen ?

1 like

Goede reis🚀

1 like

Jaja heel gaaf hoor! :ok_hand:t2::grinning:

1 like

Doe jij nu een aanzoek terwijl hij ook een vriendin heeft, wat romantisch :smiling_face_with_three_hearts:

Zonder dolle ot, gefeliciteerd met je aanwinst

3 likes

heel gaaf horloge :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd errug mooi :+1:

1 like

Echt vet!!! Gaaf hoor, ik hou juist van tool! Gefeliciteerd!

1 like

I like your way of thinking. Bazig horloge hoor!

1 like

Gewaagde keus en alleen daarom al top.

1 like

Topstuk! Een maatje kleiner en hij stond bovenaan mijn wishlist :blush:

1 like