Met al dat thuiszitten word ik extra onrustig, wie kent dat niet. En dan weer op jacht naar tijdwijzers natuurlijk! Laatste dagen vooral weer aangetrokken door groene wijzerplaten, zou het de lente zijn?
En uiteindelijk voor een Orient Bambino gegaan.
Wat gaf voor mij de doorslag:
42mm en niet te dik
automaat
clean
betaalbaar
Wordt de eerste Orient, dus ben erg benieuwd. Wie weet smaakt het naar meer. Ik post hier de eerste indrukken als hij binnen is.
22 likes
Arjen
28 maart 2020 om 16:07
2
Een Bambino heb ik ook gehad. Gaat je niet tegenvallen. Veel value voor money. Mooie kleur, dit groen!
1 like
Ik heb een mako pepsi als werkhorloge.
Doet het altijd en is oersterk.
Ik vind jouw keuze heel mooi en de kleur van de wijzerplaat is prachtig.
1 like
zeer mooie horloges
hebben een goede reputatie
1 like
HansvR
28 maart 2020 om 16:51
5
En vast niet de laatste Orient.
1 like
Jo1953
28 maart 2020 om 17:42
6
Ik heb er 3 en ik draag ze graag omdat ze doen wat ze moeten doen!!!
1 like
Dat groen ziet er mooi uit!
1 like
Dank aan allen!
Dat schreeuwt om plaatjes!
Heb je ook banden gewisseld?
1 like
Zwarte wijzerplaat, gebold glas, dat is mijn favor. Maar deze mag er ook zijn. Alvast gefeliciteerd. Waar gescoord?
CreationwatchesAU via eBay.nl. Was iets goedkoper dan op de Creationwatches website incl extra korting.
Jo1953
28 maart 2020 om 20:20
11
Mijn eerste Oriënt een Oriënt star. Ben er heel tevreden over. Enig minpuntje: de stutter van de kleine seconde. Maar valt nauwelijks op.
Deze van mijn overleden broer mogen krijgen. Is reeds meer dan 45 jaar oud en nog nooit gerserviced. Loopt +6 sec per dag.
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/1/e/31ea85778bb3364ee6ef6d22620365d6cec1cbe9.jpg
Mijn derde van begin 2019.
Prachtig horloge!
Ik heb zelf de banden (nog) nooit gewisseld
5 likes
Die Bambino is mooi! Enige verbeterpuntje zou voor mij nog plexiglas zijn.
Leuk ding! Heb zelf geen Orient, maar kijk er wel altijd graag naar. Veel plezier ermee!
Heb een eentje van een eerdere generatie gehad, echt hele leuke horloges!
1 like
Corona of niet, dit horloge gaat als de brandweer: zaterdag om 16:40 uur besteld, morgen al af te halen bij DHT servicepunt hier in 't dorp!
Grappig: daar bij inklaring van DHL op Brussel zitten een stel slapers. Krijg ik de nota, wisselen ze de bedragen btw en invoerrechten om
Hij werd zelfs gisteren al afgeleverd! Supersnel.
Vanmorgen uitgepakt en moet zeggen dat ik hem erg leuk vind. Lekker plat, mooi formaat en klassiek met het gebolde glaasje. Er valt weer wat te genieten. Nu de datum nog ff goedzetten.
4 likes