NA: one small step for HF, one giant leap for Unagi

Inmiddels al een aantal dagen in mijn bezit, maar ik heb bewust gewacht op maandag om de ruimte te nemen dit bericht te posten.

Al enkele jaren overweeg ik een chronograaf of zoals m’n lieftallige vriendin zou zeggen “waarom koop je niet een keer een horloge met van die rondjes?”

Een paar jaar terug dit leuke speldje gekregen met het idee dat ie er dan toch ooit moest komen. In de tussentijd elke keer om dit model gevraagd bij de AD om even te passen, maar toch telkens weer wat anders gehaald.

Zeker nu met de nieuwe band is de Speedmaster echte verademing (tijdelijk op leer omdat ie dat ook heel goed kan hebben en de band nog versteld moet worden).Toen kwam @Rolopalooza met een net ontmaagde Speedmaster op het forum voorbij.

Ik moest wat argumenten verzamelen voor mezelf om het te verantwoorden. Toen dacht ik eraan dat een oude studievriend van me ooit op date is geweest met de dochter van André Kuipers. Dat is natuurlijk een teken van boven dat ik door moest zetten.

afbeelding

Dit besloot me om een ruilvoorstel te doen. Echter wist ik @Rolopalooza niet te overtuigen met een zitmaaier.

Ruilen voor euro’s zag hij wel zitten en zodoende werd er een afspraak ingepland en het horloge opgehaald, mijn rugzak achtergelaten om vervolgens ook m’n rugzak weer op te halen.

Nu kan ik elk moment van de dag belangrijke zaken timen. Nu weet ik dat mijn wandeling eerder op de avond precies 41 minuten en 12 seconden duurde. Erg waardevol!

Met een lach op m’n gezicht en moonwalkend ga ik tegenwoordig door het leven!

177 likes

:joy:

Veel plezier ermee!!

8 likes

Mooie NA. Zat er ook naar te luren, gaat ooit hier nog s komen.

Veel plezier ermee!

2 likes

Mooi horloge!

1 like

Haha prachtig dit. Gefeliciteerd met dit fantastische horloge.

1 like

Die zitmaaier :joy:
En de NA? Prachtig!
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Hahahaha… mooie NA story :joy:
Veel plezier er mee. Blijft een icoon.

1 like

@Rolopalooza die aangeboden zitmaaier was wel een buitenkans als ik hem zo bekijk :smirk: @Unagi geniet van je speedy! :grin:

2 likes

Lekker hoor! Veel draagplezier toegewenst!:rocket:

1 like

:joy: leuk topic :sunglasses: Van harte met deze klassieker :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal. Michael Jackson, Andre Kuipers en een zitmaaier in één topic :joy: Gefeliciteerd, goed gescoord!

1 like

Cool man. Die hoort gewoon tussen dat R geweld van je.

1 like

Super vette NA. Een op de verlanglijst van vele.

Heel veel draag plezier gewenst !

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst! :slightly_smiling_face:

1 like

Heerlijk verhaal en een super NA. Gefeliciteerd.


Staat top op deze band. Geniet ervan :+1:t2:

2 likes

Je bent er flink blij mee! Goed man :grin:

1 like

Gefeliciteerd! En de nieuwe met saffier is inderdaad een snoepje, ik moet het toegeven. Mooi dat je toch overstag bent . Ik ken horloges die blijven spoken. :+1: Ze zijn leuk om te hebben.

1 like

Kleine verbetering :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geniet ervan en bedankt voor de humor op de maandagavond!

1 like

Thanks, maar deze is van plastic.