NA Ongekend veel waar voor je geld!

Beste HF lezers,

Laten we starten met een heerlijk nummer, perfect voor dit zonnige weer

Na gebruik van de Bambino, Mako, Kamasu modellen werd het tijd om de premium lijn Oriënt Star te proberen.

De zalmkleurige wijzerplaat die ik heb gekozen is vrij populair omdat die wat unieker is dan de standaard kleuren. Ik moet ook bekennen dat mijn vrouw vindt dat zwart- en blauwkleurige wijzerplaten de overhand hebben in mijn collectie en daar heeft ze overigens gelijk in :slightly_smiling_face:

Met zijn 38,5mm erg mooie kast vorming ( beetje Grand Seiko vibes) en 12,3mm hoogte zit hij lekker om de pols. De Romeinse cijfers 12 en 6 vind ik heel subtiel en goed in balans overkomen, dit geldt ook voor de positionering van de blikvanger gangreserve indicator, wat ik overigens heel tof en handig vindt.

Onder de motorkap tikt in eigen huis gemaakte F6N43 uurwerk met een gangreserve van ca. 50 uur !

Je merkt duidelijk dat dit horloge van sluiting, band tot aan de kast qua kwaliteit en afwerking niveau hoger zit. Daarom vergelijk ik dit model met de Citizen NB1050 model wel, je krijgt Ongekend veel waar voor je geld!

Tijd voor foto’s :camera_flash:

Macro :camera_flash:

Om de pols :camera_flash:

60 likes

Wat kost ie?

1 like

Gefeliciteerd!! Mooi horloge :+1: :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand:t2:

Zo’n 7 bankies.

1 like

Hij is fijn! Geniet ervan!

1 like

praaaaachtig :+1: :star_struck:

onlangs deze aangeschaft:

een ook ik had nadien de nieuwe lijn ontdekt en ben wel gevallen voor deze:

nog niet zo ver dat ik op de bewuste bestelknop heb gedrukt, ik kijk het nu nog even rustig aan :nerd_face:

maar ik weet dat je er iig van gaat genieten :+1:
draag hem met plezier

7 likes

Van harte proficiat!

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Als het ontwerp je aanstaat,zal de Oriënt star je zeer zekers niet ontgoochelen,veel draagplezier.

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Bijzondere aanwinst, heel veel draagplezier kerel!

1 like

Ik kan dat beamen.

Ontzettend prettig horloge dat goed in elkaar zit. :ok_hand:t2:Loopt erg fijn. :+1:t2:

Groet van z’n oudere broer.

7 likes

Veel plezier ermee.

1 like

Mooi , enjoy !

1 like

Dan mag hij ook wel met een Citizen NB1050 vergeleken kunnen worden, dat scheelt 2 barkies. :slight_smile:

Zalm altijd lekker. Gefeliciteerd! En veel plezier er mee.

2 likes

Mooie aanwinst :smiling_face:

1 like

Wat een geld

1 like

Wat een pracht, veel plezier er mee!

3 likes

Pracht aanwinst. Heel veel plezier ermee.

1 like

Onder de 500€

1 like