leuk verhaal over een leuk horloge.
Waar vakkundige tlc toe kan leiden, mooi!
Mooi werk
Super, mooi gedaan, mooi verhaal én een mooie vintage erbij.
Respect
Mooi gedaan en interessant verslag, veel plezier met de Revue!
Kijk kijk, de 100e “like” komt van mij en ik had ze alle 100 wel willen geven
Een prachtig resultaat Lex. Vooral de wijzerplaat ziet er weer erg mooi uit. Ik durf daar normaal gesproken niet aan te komen. Met lef gerestaureerd dus.
Prachtig resultaat en wat een mooi verhaal
Leuk om iets zeldzaams te vinden en een erg leuk horloge, het werk meer dan waard.
Gezien het geduld, de passie, en toch wel technische kennis, is het voor jou, naar mijn mening een heel klein stapje om een onderhoudsbeurtje te kunnen geven aan te leren. Het is het proberen waard.
Mooi resultaat weer en de Revue Sport is een heel bekende van ze, en hun uurwerken vind je ook in Vulcain, Vertex en Marvin horloges.
Leuk verhaal weer Lex en natuurlijk mooi opgeknapt
Dank jullie wel allemaal voor alle complimenten en mooie reacties. Een grote stimulans om door te gaan met mijn verhaaltjes. Ik doe het met groot plezier!
Wat een prachtig verhaal en een hoop tijd om dit zo te maken, zeer gewaardeerd en complimenten.
Altijd blij als een lelijk wrak van een horloge bij een liefhebber terecht komt die er weer iets moois van weet te maken.
Prachtig verhaal en dito horloge! Petje af!
Heerlijk verhaal weer en knap dat het gelukt is om hier wat leven in te krijgen. Bedankt voor het delen!