NA: Ook een Seiko Samurai Grey Dawn SRPD03K1 😉

Deze was via een leuke NA van Roy @Royce tot u gekomen daarom hou ik het kort en toon ik de Samurai even op staal. Hoewel het een Samurai blijft in andere kleurtjes zijn het wel hele leuke kleurtjes. Staat voor zolang het duurt :sweat_smile: fraai om de pols.

50 likes

Leuk ding Cees! Proficiat!

1 like

Gaaf :+1: Van harte!

1 like

Dit is toch wel de mooiste tot nu toe naar mijn smaak :grinning:

1 like

Vind hem ook erg leuk, veel draagplezier!

1 like

Lekker horloge hoor. Veel plezier van deze mooie aanwinst.

1 like

Mooi! En mooie foto’s. DIe van mij zit inmiddels ook gewoon op staal, beter… :wink:
Wel wat nato’s en zo onderweg, dus ik ga nog wel even wat verder experimenteren. Foto’s volgen.

1 like

Wow die is heel vet, nog niet eerder gezien!

1 like

Ik ben fan van de Samurai, maar deze trekt me door het oranje op de bezel minder. De donkere omlijning op de indices vind ik dan wel weer vet.

Mocht deze te modden zijn tot eentje met een rode bezel van 0 tot 15 of 0 tot 20, dan… (heb ik nog steeds mijn Save the ocean :smile: )

1 like

In vind hem :+1::heart_eyes:
Veel plezier ervan!

1 like

Mijn beste,

Veel draag-plezier met deze kordate tijdgenoot!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Allen hartelijk dank voor de leuke reacties, het is inderdaad een mooie uitvoering en de lume is, zoals bekend, ook dik in orde.

4 likes

Gaaf ding zeg! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

:+1: Topper

1 like

Leuk horloge hoor en ik hoop voor je, dat het plezier toch wat langer duurt.:smile::+1:

2 likes

Prachtig stuk, niks meer aan doen :thinking: :roll_eyes: :smiley:

1 like

Heer Cees Cal219, ik ken u niet persoonlijk, doch wil u hartelijk proficiat wensen met deze prachtige NA, via Roy @Royce !

Wat ik me al langer afvraag, is of de Seiko horloge liefhebbers vanuit zichzelf de namen van de horloges bedenken: Grey Dawn, Monster, BFK etc. - óf dat dit door Seiko zelf wordt 'bij’geleverd.

Nogmaals, Cees Cal219, een prachtige NA via Roy @Royce heb je hier.

2 likes

Zeker géén grijze muis. Ik vind hem geslaagd, zeker op staal.

1 like

Veelal door liefhebbers. Seiko helpt de liefhebbers de laatste jaren door zelf namen te bedenken, zoals de Blue Moon Cocktail, etc.

3 likes