NA: Ook einde hobby??

Mooie GS en mooie tint groen!

Klinkt bekend :slight_smile: ik heb hetzelfde met m’n Aqua Terra. Af en toe komen hier hele mooie horloges voorbij, maar later denk ik dan ‘hmmm nee toch niet mooier dan m’n AT…’ :grin:
Nou ja, ook wel prettig op een of andere manier toch?!

1 like

Jazeker wel prettig. De spreuk “uiteindelijk wil je toch een Rolex” kan wat mij betreft de prullebak in. Tuurlijk zitten daar mooie klokken tussen, maar er zijn er ook heel wat die in ieder geval wat mij betreft niet aan GS kunnen tippen. Sowieso gaat het bij mij al jeuken wanneer ik de banden pak van de wat oudere modellen. Heb een Explorer 2 en 1 gehad en vroeg me echt af hoe het mogelijk was dat zulke banden en sluitingen op zo’n duur horloge werden gemonteerd. Natuurlijk gaat het dan om horloges uit bijvoorbeeld 2004 maar toch… (over de jubilee banden zal ik het dan nog maar niet hebben ondanks dat ik erg rekloze exemplaren op mijn datejusts had zitten).

Enfin… wat eventuele aanvullingen in de box betreft… deze stond hier laatst te koop en zoiets lijkt me echt wel tof.

2 likes

Mooie aanwinst :+1:. In mijn beleving moet een nieuwe aanwinst ook een beetje pijn doen, dan geniet je er meer van…

1 like

Nou we kunnen elkaar de hand schudden hahaha :grin:

Overigens heb ik nog wel steeds de Explorer 39mm (214270) in het achterhoofd zitten.

1 like

Pijn… hmmm nou het enige wat ff pijn deed was dat ik 'm in het begin niet goed aan de pols kreeg (te los of te vast) ivm het ontbreken van een fijnafstelling. Heb aardig gevloekt… hoe kun je zo’n perfect horloge nu leveren met een band die je niet goed afgesteld krijgt. Toen kwam ik erachter dat er halve schakels in de doos zaten… oeps… problem solved…. :blush:

1 like

Hahaha hmmm ja die zat daar bij mij ook. Echter kan ik me niet voorstellen dat die hetzelfde gevoel zal geven. Al helemaal niet wanneer ik het prijsverschil zie… 1 Explorer 2 of 2 GS’en……. denk dat ik daar niet over na hoef te denken. Dan heb ik zo 3 GS’en in de box…

1 like

Prachtig ding. De groene heb ik niet zo vaak voorbij zien komenn :wink: geniet ervan

1 like

Dat komt wel goed :wink:

6 likes

Flipperen komt in de lente wel weer opnieuw :slight_smile:

1 like

Haha, Einde hobby? Natuurlijk niet! Je hebt gewoon even lekker geruimd en nu denk je tevreden te zijn met die ene. Totdat,… het weer begint,…the madness…

Het begint eerst met een leuke Seiko enamel denk ik. Dan komt die goede oude SKX weer eens langs,… en voordat je het weet moet je weer wat opruimen.

4 likes

Prachtige aanwinst maar dat wist ik al :wink: veel draagplezier en mooi dat hij dus bij jouw terecht gekomen is :muscle:t2::+1:t2:

1 like

Wat een prachtig horloge inderdaad! :ok_hand::heart_eyes:

Einde hobby… nee; denk het niet. Onder hobby wordt- even niet academisch- een bezigheid verstaan die je leuk vindt om te doen. Waar je heel graag mee bezig bent, alleen al om het feit ‘ermee bezig te zijn’. Dat zal toch niet stoppen met de aankoop van deze prachtige GS? :slightly_smiling_face:

Als het wél stopt, dan was het geen hobby in mijn beleving, maar een zoektocht… Dan is het object gevonden en de zoektocht beëindigd… Kan ook natuurlijk. Maar… lijkt mij niet in jouw geval :slightly_smiling_face::+1:

Heel veel plezier gewenst met dit prachtige horloge!

1 like

Heel mooi horloge, veel kijkplezier.

1 like

Nou nee na een 5 tal skxen ben ik er wel ff klaar mee.:grin::wink: Nee de klokken onder de 1k last ik ff voor wat het is daar is de fun ff vanaf.

Dat dacht ik ook eventjes,…maar gelukkig was het maar tijdelijk.

1 like

Thanks Luuc, ben benieuwd wat uiteindelijk voor jou HET horloge wordt :grin::wink:

1 like

Voor mij is het voor nu duidelijk, de Omega Planet Ocean is zeker een langere blijver dan ik gewend ben…vind het echt een topper :muscle:t2:

6 likes

Poe he

1 like

Einde hobby :wave:

1 like

En nu? Zwart gat?
Andere hobby zoeken?

1 like