Blijft een prachtig horloge
Geniet ervan
geniet van deze mooie tijd
Gefeliciteerd met je prachtige NA!
Altijd al mooi gevonden en laatst voor het eerst in het echt gezien. Ik hoop het ooit eens te mogen toevoegen aan de collectie.
Veel plezier er mee!
Waanzinnig mooi
Sluit ik mij bij aan
Thanx
Leuke bijkomstigheid, af en toe tijdens de dag even de kroon draaien en naar de ratel luisteren van het opwinden
Jij hebt het 100% begrepen! Geweldige klok, handopwinder is echt top! Plexi…historie, geen datum, zwart enz enz… geniet ervan! Nu nog een paar bandjes en je hoeft niks anders meer(naja wat waterdicht zou fijn(er) zijn.
Dat is ruim voldoende, er zijn maar weinig mensen die verder dan 50m diepte onder water komen.
Ik kom niet verder dan 50 cm🙃
Aha nooit voorbij het pierenbad gekomen.
Haha nee want dan heb ik een probleem want ik zwem als een baksteen
Je snapt wel wat ik bedoel, voor deze prijs en update mag het best wat meer zijn…
Prachtig jouw nieuwe Speedmaster Ralph, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Ik snap niet waarom het meer moet zijn, het is geen duikhorloge en daarnaast is 50m al een diepte die de meeste amateurduikers niet halen. Iedereen die het zwembad in gaat of de zee hoeft niet bang te zijn.
Dank je gaat zeker weer lukken
Gefeliciteerd met de prachtige NA, super mooi. De band maakt hem helemaal af. Deze staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Geniet ervan
Mooi hoor geniet ervan.
Dank je