[NA] Op de laatste dag v/h jaar!

Lekker setje.

En gewoon horloge gerelateerd. Als dit al niet meer mag/kan, dan dan dan …

.
.
.
Elf.

Mooi setje hoor!

1 like

Ziet er goed uit en voor een schappelijke prijs… Welke maat gebruik je vooral en waarvoor?

Nou wat dan?
DAN!

Ontplof ik.

Dat is ook precies de reden dat ik er geen topic van heb gemaakt. Verder ook aangegeven dat het een netjes setje is. Verder ontopic: heb net een oliebol gehad. Helaas geen foto gemaakt. Zal er dus ook geen topic over maken

1 like

Dat is niet gelukt, integendeel.

Ik hoop oprecht dat voor jou het nieuwe jaar beter is dan de voorgaande jaren.

22.45£ bij cousinsuk.com

Well done en een zeer goede jaarwisseling + mooi 2017 toegewenst :punch: :fireworks: :champagne:

Beetje jammer dit Robbie. Ik denk dat je de reacties wel snapt. Het zou je sieren dat toe te geven.

Jeetje ik wist niet dat mensen hier zo lichtgeraakt zouden zijn. @cliogek: ik bedoelde er helemaal niets mee. Wat ik al zei: mooi setje. Voor de boe-roepers: ga eens ergens anders makkelijke moraal ridder punten scoren…

Haha, het is gewoon een belerend stukje tekst. Dan krijg je belerende reacties terug.
Niet zo vreemd.

1 like

Mooi woord belerende :smiley:

Tot slot even voor de duidelijkheid. Het verwijderen van de foto had TOTAAL NIKS met het HF team of met moderator (s) te maken!
Anders moet ik me daar ook weer verdedigen.

Dus nogmaals. Ik was ff de toenemende negatieve reacties zat en het feit dat je jezelf telkens om niks loopt te verdedigen.
Ik heb in een opwelling gehandeld en zie daar niks verkeerds in. Foto staat er weer. Schoen aantrekken en doorlopen…

Fijn nieuwjaar!

2 likes

Ik gebruik ze om metalen banden in te korten/verlengen. De maat verschilt dus per merk/band.
Goedkope rommel vervormd sneller met uitschieter en krassen tot gevolg.
Uit voorzorg naar wat betere kwaliteit gezocht.

Ik kan eigenlijk ook wel een setje gebruiken.

Heb je al kunnen testen en zo ja hoe zijn ze kwalitatief.

Ik geef ook liever iets meer uit dan dat ik band of erger nog beschadig.

Moeilijk te zeggen omdat ik pas 6 schroefjes heb gelost maar het voelt kwalitatief goed aan. En het lossen gaat duidelijk makkelijk dan met een goedkoop Gamma setje.
Daarbij was het een tip van iemand van het forum wat wel zo prettig is. En de tipjes los te vervangen.

Wat zijn de meest gangbare maten voor schroefjes van banden?

Gaat mij met name om schakels en banden te kunnen wisselen.

Wat heb ik er nou weer mee te maken? :wink:

Kan me er wel iets bij voorstellen. En ik vond de veelbesproken reactie een zinloos-geweld-variant van reageren. Niets, maar dan ook echt helemaal niets aan toegevoegde waarde. Krijg je alleen maar een zure smaak van.

1 like

Bij de Aevig had ik 1.2 mm nodig. Naar mijn weten zijn 1.2 en 1.4 mm de meest voorkomende maten.