Sorry, ik mag blijkbaar geen foto plaatsen van mijn horloge schroevendraaier setje.
Allemaal een fijne jaarwisseling en een fijn en vooral gezond 2017 toegewenst!!!
Mooi setje, maar niet echt topicwaardig om eerlijk te zijn.
Sorry meester!
Zal het nooit meer doen oké? Foto en tekst verwijderd.
mooie reply, maar niet topicwaardig
Nou ja zeg. Heeft toch wel degelijk met de horloge hobby te maken. Ik zag de foto’s en vindt gewoon: Netjes en hopelijk heb je er veel plezier van.
Dat is een vroege kater.
kunnen de fotos en tekst weer terug? wat een onzin
Als dit niet horloge gerelateerd is dan weet ik het ook niet meer.
Kom maar door met die foto’s.
Ik vond het een leuke post en was meteen op zoek gegaan wat zo’n setje kost.
+1
Liever een oprecht topic van een regulier lid dan een zo’n troll topic van iemand die 3 minuten lid is en wil weten of hij naar de horlogemaker moet om het bandje van zijn replica Calatrava te vervangen.
Daar sluit ik me bij aan!
Neem nog een oliebol.
En glaasje azijn
Wat een zure, betweterige en misplaatste reactie inderdaad. Ban verdiend wat mij betreft…
Nou laat dat setje zien.
Of ga je nu echt het slachtoffertje spelen?
En jij nog een appelflap.
De titel doet een nieuw horloge vermoeden.
Maar ik kan best je droge humor pruimen. Ja ik moest even
Moet kunnen !
En doe d’r een glaasje azijn bij.
Bedankt voor de positieve reacties. Die zijn gelukkig in de meerderheid.
En even voor de duidelijkheid: ik neem Robble26 niks kwalijk. Iedereen mag een mening hebben.
Had mezelf alleen voorgenomen om negativiteit te negeren.
Na 5 zware jaren had ik op de laatste dag van het nieuwe jaar even geen zin in negativiteit en verwijderde mijn tekst/foto. Maar dan ben je voor het perfecte forumlid iemand met een kater of je speelt een slachtofferrol. Kortom het is nooit goed en er is altijd wel iets om over te vallen.
Ik hoop dan ook dat het forum in het nieuwe jaar gezellig blijft zonder slecht onderbouwde negativiteit en vooral zonder op de persoon te spelen.
Speciaal voor de mensen die horlogeschroevendraaiers wél horlogegerelateerd vinden, alsnog de foto
https://myalbum.com/photo/66lch9fFhBT4/720.jpg
Het setje meteen gebruikt en bevalt me tot nu toe prima. Dus ik kan weinig vertellen over levensduur.
Ik kwam erop dankzij een tip van een mede forumlid. Elkaar helpen is het motto…toch?
Het setje kwam ik op Ebay tegen voor 27,89 GBP.
Hopelijk heb ik een positieve bijdrage geleverd op horloge gebied
Ziet eruit als een goed setje! Ik heb momenteel nog de chinese variant, maar daar ben ik niet zo over te spreken… kostte ook een tiende, had er misschien wat mee te maken…