Nog niet zo heel lang op de forum. Heb mezelf inmiddels keurig netjes voorgesteld. Toch nog op de valreep van het jaar nog een nieuwe aanwinst. De Spinnaker Hass vintage diver.
Net eventjes om de pols gedaan en moet zeggen dat hij prettig draagt. Het “flapje” leer onder de gesp is toch wel prettig, moet ik zeggen. De band is nog enigszins stijf maar dat zal in de tijd wel veranderen. Leuk weetje, de leren band is waterafstotend behandeld en zou dus minder water op moeten nemen.
De wijzerplaat heeft een korrelige en enigszins matte structuur. Ik vind dit bijzonder geslaagd (een beetje a la Seiko snowflake) en draagt voor mij bij aan de vintage beleving.
En dan een foto om de pols. Natuurlijk ben ik er zeer mee in mijn sas. Over een tijdje, als het roze-bril effect is weggeëbd, zal ik een meer uitgebreide review doen.
Staat in het 1e post; ‘De indices liggen behoorlijk hoog op de plaat, hierdoor staan de wijzers er ook wat verder vanaf. Dit geeft een bijzonder mooi effect’…
Dus lijkt me wel.
Leuke aanwinst, welke diameter heeft t horloge? Lijkt me een flinke, of je hebt kleine polsen
Fijn horloge, moet zeggen dat ik dit de eerste mooie Spinnaker vind.
Mooie oranje elementen, wat afwijkende positie van de subdials, de grote indices, de “korrelige” plaat…
Geniet ervan!