NA op de valreep!

Hallo horlogeforum!

Mijn NA lag tijden bij de douane omdat hij vanuit Zwitserland kwam. Ik kon hem verder ook niet traceren, dus het was uberhaupt de vraag of hij binnen zou komen. Gelukkig is hij er vandaag op de valreep van 2020!!

Betreft de Glycine Airman GL0159 van 36mm met 24h.
Ik had de GL0158 (zelfde horloge maar dan met gmt hand en liep regulier 12h) een aantal maanden geleden nieuw gekocht. Vervolgens ook de GL0157 aangeschaft (24h versie).

Prachtig horloge die eenmaal per 24h loopt. Absoluut een topper, maar met 42mm was hij mij toch te groot. Deze staat daarom nu te koop Glycine Airman GL0157.

Deze zal toch het nest moeten verlaten. Ik ben echter wel verliefd geworden dat ie eens per 24h loopt ipv regulier per 12h. Dat had mijn GL0158 niet, en dat wilde ik wel als vervanging van de GL0157. Die op horlogeforum gezet en aan @Dao verkocht met de nodige drama dat het horloge uit het pakket is gestolen (overigens sinds gisteren mail gehad dat PostNL nagenoeg het gehele bedrag gaat uitkeren :upside_down_face:). Onderstaand de GL0158 en de GL0157

Toen gelijk deze versie nog besteld nu hij toevallig nog nieuw beschikbaar was. En hij is er eindelijk!

Maar een paar fotootjes, druk bezig vandaag met oliebollen eten!

Fijne jaarwisseling allemaal :tada:

20201231_144359

36 likes

Gefeliciteerd !
Hee apart wel leuk nog in 2020

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de NA!

1 like

Mooi horloge! Oogt lekker vintage. Wat is de diameter eigenlijk?

1 like

36mm. Geweldig maatje!

1 like

Een mooie klassieker, geniet ervan!

1 like

Mooi setje!

1 like

Gelukkig aangekomen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Sorry kerel :wink:.

Jouw tijd komt nog wel :smiley:

Prachtige kleine knaller.

1 like

Veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Gaaf!

1 like

Na langere tijd afwezig te zijn geweest is de Airman weer terug in de collectie!

Wel in een nieuw jasje: Deze heeft saffierglas.

Kon hem toch niet missen :blush:

2 likes