NA op de valreep

Wat begon met een zoektocht naar een Rolex op vakantie in de algarve eindigde met een Omega!

En wat voor 1???

Eerlijk gezegd nooit eerder gezien wel de “gewone variant” en de gekleurde ceramische 600. Maar deze donker uitgevoerde ceramische Seamaster was ik nooit eerder tegen gekomen en met mijn voorkeur voor donkere :watch: Horloges was ik dan ook opslag verliefd! Ja je moet er van houden :wink:

Maar goed terug naar het verhaal. Onderweg naar de luchthaven hadden we nog even tijd dus wij de stad in en met al het glimmende zilver in de etalage’s begon het horloge virus weer te kriebelen. Tijdens wat drinken op een terrasje kwam ik via google een AD tegen die een Rolex Air King zou hebben liggen, bij aankomst zag ik enkel Swatch en Tissot horloges en vertelde de beste vrouw mij dat de AK in Lissabon lag en al verkocht was. Met een teleurgesteld gevoel liep ik naar buiten.
Buiten zag ik het bekende Omega logo via de etalage in een andere winkel. Deze juwelier had enkel Breitling, Montblanc en Omega dus. Zodra ik naar de Omega vitrine liep werd ik direct een soort van bestormd door een aardige, maar naar mijn gevoel opdringerige vrouw. Ze vroeg gelijk of ik wat wilde passen en waar ik geïnteresseerd in was. Na het passen van een speedy en aqua terra liep ik even naar buiten om de etalage te bekijken en zag ik de ceramische Seamaster. Hij stond me geweldig vertelde ze en het was naar mijn idee weer een stom verkoop praatje dat ze er een jaar op hebben moeten wachten, hij lag pas een paar dagen in de etalage en morge zou er een goeie klant komen kijken.

Enfin dat gelul ging allemaal aan mij voorbij, onze vlucht zou over 3u vertrekken waardoor ik snel moest beslissen. Gauw een foto gemaakt en buiten het ref. Nr gecheckt op internet. Terug naar binnen en ik had mijn beslissing al gemaakt er moest 15 procent af en ik trok me betaalkaart al tevoorschijn. De deal was snel gesloten en ik stond binnen 5min. Met een nieuwe Seamaster buiten. Blij als een kind :grin:

Lang verhaal! Maar zo snel kan het gaan! Herkenbaar? Voor mij was het de eerste aankoop in een fysieke AD.

98 likes

Leuk verhaal. Gefeliciteerd met deze 50 shades of gray!

2 likes

Gefeliciteerd die zie je niet vaak.

1 like

Wauw, bijzondere Seamaster. Gefeliciteerd met deze mooie NA. Leuk verhaal

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze ook nog nooit eerder heb gezien.

1 like

Gaaf horloge. Gefeliciteerd. Is hij nog redelijk afleesbaar door het zwart op zwart?

1 like

Welkom bij de dark side, geniet er van :+1:t2:

2 likes

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Holy, wat een gaaf horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Wauw! Echt een pracht horloge. Ik wist niet eens dat deze kleur bestaat. Eenvoudig, maar toch zo gedetailleerd. Geniet ervan!

1 like

Holy smackers wat een fantastisch horloge!!! :heart_eyes: :fire:

1 like

Ontzettend gaaf!

1 like

Zeker de wijzerplaat is meer “nardo grey” van de Audi’s en met de opgelegde uur markering is et vrij goed af te lezen… minder goed als constaterende kleuren natuurlijk. Maar ja, het is een genot om er elke keer iets langer naar te moeten kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En in het donker doet de prachtige “azuurblauwe” lume goed zijn werk :star_struck:
(Weinig zon maar alsnog goed te zien vandaag)

7 likes

In ieder geval een gedurfde keuze.
Veel draagplezier!

1 like

Haha je moet ervan houden idd!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Tof ding, van harte! :+1:

2 likes

Heel gaaf deze seamaster. Een van de mooiste :ok_hand: mooie vakantie-afsluiter

1 like

Stoere Omega, zeg. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like