TLDR: Nieuw horloge, zie foto’s.
Tijdens de aankondiging van dit horloge, in augustus vorig jaar (release in september) was mij 1 ding direct duidelijk… deze moet ik een keer hebben.
Maar tegelijkertijd; alles op z’n tijd. De jacht naar een Tudor Ranger was tenslotte ook net geopend, en de Oris 65 Crazy Numerals had ik ook nog niet uit m’n hoofd gezet. Zoals wij allemaal herkennen zijn de mogelijkheden eindeloos maar de middelen niet.
De Ranger in december aan de collectie toegevoegd, en dat gaf weer even rust. Tot de video’s van o.a. Teddy Baldassarre, en Bark & Jack mij wederom werden aanbevolen door YouTube.
“Nee, ik heb de Khaki Field 38 al, dat is toch het avontuurlijke horloge dat ik nodig heb?”
Totdat hier in het blauw opeens de perfecte configuratie verscheen, ik schreef het op 10 januari al op het eerste NA topic over dit horloge hier op het forum: “Ik heb hem al vaak om gehad maar de trekker nog niet overgehaald” Daar moest verandering in komen en zo geschiedde.
Jullie zullen het nu wel raden; hier is mijn nieuwste aanwinst, de Hamilton Khaki Field Expedition (41mm).
Echt een prachtig zomers horloge, de lichtval op de kast, de vele verschillende hoeken en het verschil in brushing is echt betoverend. Dan fel lichtgrijs, dan weer donker. Draagt heerlijk ondanks het formaat. Zeer blij mee!
Nu de foto’s en tot de volgende!