Heel erg mooi horloge!
Chique dinges
Gaaf horloge! Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd Justin, een mooi klassiek horloge van een beroemd merk, gisteren zag ik de naam Longines nog bij het bobsleeën in Winterberg. Veel plezier er mee gewenst!
Mooi horloge, gefeliciteerd.
Precies! Ik zag deze ergens al een keer en toen besefte ik me dat ik een tank wil haha
Heel mooi gefeliciteerd
Haha, of op naar de volgende gevulde ‘doos’!
Heel veel draagplezier!
Gefeliciteerd erg mooi !
Proficiat met de aankoop! Héél chique! Herkenbare situatie met de doos. Ik heb dezelfde regel, waardoor er binnenkort eentje uit moet om plaats te maken voor een NA.
Elke verzameling hoort iets chique te hebben met geblauwde wijzers!
Ohja, dit zou inderdaad perfect staan op een donkerblauw lederen bandje. Volgens mij kan je dit model ook op leder krijgen van Longines…
Proficiat, en nu snel een volgende doos
Zo’n eentje waar horloges is gaan hé!
Dank voor de mooie woorden! Heb zelf ook wel het gevoel dat 4 horloges voldoende afwisseling brengt.
Als er weer iets nieuws op mijn pad komt, want laten we eerlijk zijn ik kan wel roepen dat het klaar is we weten allemaal wel beter, dan zal ik er nog best moeite mee hebben om ergens afscheid van te nemen…
Succes met jouw keuze welke het veld moet ruimen!
De Dolce Vita is er inderdaad ook op verschillende lederen kleuren. Ik heb nu bij Monstraps een donkerblauwe alligator en “riviere” lookalike besteld. De tuscany yellow lijkt me ook nog wel wat voor de zomer, maar ik ga eerst maar eens kijken of ik die stalen band er schadevrij af krijg, als dat net zo’n frustrerend proces is als bij een Hydroconquest dan ga ik op dit horloge niet het risico lopen om krassen te maken…