NA - Op naar Japan

Wat een goed plan zeg, gefeliciteerd met je GS!

1 like

Wat een tof avontuur! Van harte met dit top exemplaar!:slight_smile:

1 like

Heb mijn Djoser-opties voor volgend jaar terug naar 4. Nu haast wel terug naar 1… …zelf alles regelen en boeken lijkt nog wel een stuk voordeliger. Maar ik waardeer wat gezelschap en “convenience” onderweg ook wel. Super verslag, prachtige aanwinst, prachtig land dat ik zeker voor mijn 60ste (ook nog maar een paar jaar) bezocht wil hebben!

1 like

Goed verhaal! Toffe reis ook. Ennuh… voor de in Nederland prijs heb je dus een vlucht, het horloge en een onvergetelijke ervaring. Top!:muscle:

1 like

Leuk om te lezen! Mooie GS! Japan staat ook hoog op mijn lijstje! :pray:t2:

1 like

Wat een heerlijk verhaal! Leuk om te lezen en gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst :fire:

1 like

Leuk verslag! Wat vet om de Grand Seiko in Japan te kopen, gefeliciteerd! Erg fraaie aanwinst :partying_face:

1 like

Tof verhaal! Veel plezier

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Bedankt voor het leuke reisverslag, leest lekker weg :ok_hand:t3:

1 like

Een heerlijke reis gemaakt met ook nog een toffe GS als aanwinst.
Heel leuk reisverslag ook :+1:

1 like

Het seiko museum in Ginza toch wel even meegepakt?

1 like

mooi avontuur en een schitterende aankoop!!

1 like

Tof man! Gaaf dat het zo kan. En wow. Wat een freaking horloge walhalla is het daar!

1 like

Leuk om te lezen en gelijk een horloge met een verhaal. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig avontuur met een mooi eindresultaat! Voor mij zou het ook een prachtreis zijn haha.
Gefeliciteerd met deze mooie NA!

En oh ja… de otoro nigiri heb ik ook gehad. Het smelt op je tong weg :drooling_face:

1 like

Mooie trip & prachtige aanwinst! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop. Erg leuke trip gehad zo te lezen. Veel draagplezier!

1 like

Leuke reisverslag. Met het verschil in aankoopprijs kun je je vliegticket betalen. Doe je goed :sunglasses::+1:t2:

1 like

Mooi avontuur geniet van je nieuwe aankoop!

1 like

En het is echt zo. Had mijn sbgx261 nieuw voor 1920 euro. Had ik liever naar Japan gegaan lijkt me een prachtig land.

1 like