Een mooie herinnering aan de vakantie. Veel plezier ermee.
Van harte met de mooie aanschaf. Mooie zoektocht zo geniet er van
Mooi geniet er van top keuze.
Dat zijn de betere vakanties: en op vakantie en nog budget voor een mooie klok.
Super aanwinst
Mooi horloge. Dit zijn de vakanties die je je het beste herinnert.
Wat een zure reactie. Wat is er mis om in een prettige setting (vakantie) op zoek te gaan naar iets wat je mooi vind? Als het contact met de verkoper op dat moment prettig is. En die geeft ook nog eens wat extra korting en je hebt er zin in…
Moet je dan maar zeggen… owh toch maar niet want ergens of het HF forum zitten weer van die gasten die vinden dat ik een AD in NL moet sponsoren.
On Topic Mooi ding!
Heel erg tof! Geniet ervan!!
Typisch horlogeforum van de bovenste plank dit…
#kansloos
Zeg dat wel! Wat een zielepoot.
Laten we dat vergeten……
Gefeliciteerd met de mooiste Speedmaster!
Prachtige aanwinst!
Gefeliciteerd mooie aanwinst zo op je vakantie😀
Fraaie NA! Mooi om dit icoon in de collectie te hebben!
Was letterlijk wat in mij opkwam.
Super horloge en toch fantastisch om dat op deze manier aan te schaffen? Gefeliciteerd!
Leuk om zo’n doel te hebben op je vakantie! Nu een extra koffer kopen om de doos van de Speedmaster mee te kunnen nemen
Gefeliciteerd! Een absloute klassieker… veel plezier ermee!
Leuk verhaal, fijn ook dat je vrouw eveneens de horloge kriebels begint te krijgen, toch leuk om een hobby samen te kunnen delen!
Ontzettend mooi horloge, gefeliciteerd
Aanvankelijk wilde ik niet reageren, maar fijn om te zien dat jullie dat wel doen
De prijzen die ik bij diverse plekken kreeg aangeboden waren wel interesant, ze waren inderdaad net wat goedkoper dan Nederland, echter bij de laatste AD liep dat verschil in een paar honderd.
De sfeer was er, de prijs was top en de verkoper was kundig en beleefd. Dat laaste kon ik niet zeggen van een andere goedkope AD waar ik niks heb gekocht…
Zou graag bij de lokale AD willen kopen, maar als dat een sponsoring vanaf mijn kant betekent van enkele honderden euros… neen.
Ook bedankt voor de felicitaties, het kopen op vakantie was inderdaad speciaal, zeker omdat tijdens deze roadtrip het aanzoek heb gedaan aan mijn vriendin maakte dit de vakantie helemaal af. Ook glimt de band van de saffier versie erg mooi bij de ring van mijn verloofde. (foto van eerder die week, momenten na het aanzoek)
Dat is nog veel bijzonderderder dan welk horloge ook! Dubbel proficiat!
Bij deze nogmaals gefeliciteerd!