NA: Op vakantie een goed aanbod..... Speedmaster

Hij stond al lang op het verlanglijstje bij mij, om precies te zijn sinds eind 2016 a begin 2017.

Na de aankoop van de Seamaster eind 2019 werd het tijd en was er de ruimte voor de speedmaster, inmiddels was mijn smaak al bijgesteld op de Professional en dan de Saffier 3861.
Via Chrono24 was ik ook goed op de hoogte van de prijzen in Europa maar hield ik de hoop op een mooi lokaal aanbod.

Tijdens de roadtrip vakantie 2 boutiques, en een aantal AD’s binnengestapt. Overal even kijken en een prijs gevraagd. Ook nog even de hesalite versie naast de saffier gehouden, leuk hoe het licht speelt met kleur op de hesalite versie. Echter ben ik meer van het praktische en ga ik toch voor saffier.

Bij een boutique en een AD had de persoon achter de balie ook een speedmaster om, waarbij het verschil tussen de 1861 en 3861 goed naast elkaar kon worden bekeken. Toch leuk om te zien!

In deze bezoekjes ook nog even mijn vriendin de Aqua Terra 34mm om laten proberen. Inmiddels warmt ze langzaam op bij de horloge hobby.

Toen ik gisteravond bij de laatste AD binnenstapte om nog even te kijken… I received an offer that I couldn’t refuse…

Er werd betaald, de gewenste maat werd opgenomen onder het genot van een bakje koffie en water. Met een half uurtje stond ik weer buiten met een glimlach van oor tot oor. De avond en tevens vakantie werd nog afgesloten bij de lokale Italiaan die werd aangeraden door de verkoper. :smiley:
Hieronder de fotos :

Het enige wat nu nog rest voor de collectie is een vintage Omega, lichte kleur plaat, gouden case en in goede conditie. Dit heeft geen haast en ik wacht tot het ‘juiste’ exemplaar.

Bedankt voor het kijken en lezen HF!

198 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan :+1:

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses: gisteren toevallig ook naar zitten kijken bij een AD in Den Haag.

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd, dat moet een fantastische vakantie geweest zijn.

1 like

Naar mijn bescheiden mening het mooiste horloge dat er is.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Groeten van zn broertje!

8 likes

Way to go!

1 like

Mooie aankoop. Veel plezier ervan!

1 like

Heel mooi :ok_hand:t3: en heerlijke afsluiting van de vakantie

1 like

ah ja, geen fijne warme gloed… en een krasje erin… niet meer te polijsten maar het glas alleen te vervangen… op de koop toe een mooie superdegelijke stalen band… maar dan mèt glimmertjes erin.
…Moon watch… tool watch watch all the way! :rofl:

Guttegut…zo’n elf tientjes meer korting op een horloge dan in Nederland en dan kopen bij juwelier in Italië waar je nooit meer weer wat op afzienbare termijn koopt… jaaaaa… zo werkt succesvolle handel!

Nevertheless, supermooie horloge!
Alleskunner!
Enjoy!

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Leuk en sfeervol beschreven.

1 like

Super aankoop. Gefeliciteerd :blush:

Gefeliciteerd met deze aankoop. Mooi.

1 like

Zo wat een mooie aanwinst op vakantie! Ik vind de Speedmaster prachtig, geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Geniet ervan.

1 like

Mooi zeg! Geniet ervan! :grinning:

1 like

Gaaf! :ok_hand:t2:

1 like

De betere vakanties !

Gefeliciteerd

1 like

Van harte proficiat!

Altijd leuk om op vakantie een horloge te kopen. :ok_hand: