NA: Op verzoek, iets over High-Tech. Een lans breken voor een Rado.

Man, man, wat een strak en chique horloge. Ik ben van veel Rado’s geen fan, maar met deze kun je zeker voor de dag komen. En dan ook nog high tech materiaal wat na zoveel jaren er nog zeer goed uitziet.

Gefeliciteerd met deze NA.

1 like

Mooi!

Mijn liefde voor horloges is toch wel een beetje begonnen met de Ceramica. Ik heb er zelf nooit eentje gehad, maar mijn toenmalige manager (in de jaren '90) had er wel eentje om de pols. Ik heb het vanaf het begin een schitterend horloge gevonden, en ik vind het design nog steeds tijdloos.

Fraaie aanwinst dus!

1 like

Hij zou uit +/- 2008 zijn geweest😉

1 like

Heel erg mooi!!

1 like

Een aantal jaren geleden, was ik in de Bijenkorf aan het rondkijken voor een horloge in een periode toen ik niks van horloges kende. De verkoper raadde me een Rado aan en toen heb ik ook lange tijd naar de Ceramica gekeken. De rechthoekige vorm sprak me echter niet aan en uiteindelijk ben ik voor de D-Star gegaan

Cushion vorm, geïntegreerde bracelet en ook quartz omdat ik dat toen veel aantrekkelijker vond. De bracelet is 22 mm breed en heeft de blingfactor van het gemiddelde Snoop Dog-horloge, maar zit als gegoten. Ik denk dat enkel de Rolex Submariner beter op de pols zat omdat die een aflopende lijn had in de bracelet en dat vond ik iets praktischer.

Ik draag het horloge niet vaak, maar door het materiaal zal het quasi altijd als nieuw er uit zien en het was ook mijn eerste dure horloge waardoor het een grote(re) sentimentele waarde heeft. Er was een periode dat ik de D-Star beschouwde als pure kapitaalvernietiging, maar nu ben ik blij dat ik dit exemplaar nog heb.

Het is geen supersexy of veel gedragen horloge, maar de D-Star blijft vrolijk in mijn horlogekist zitten tot het einde der tijden.

4 likes

Supermooi, supergaaf, superstrak !
Goeie koop deze Rado !
Leuk geschreven informatieve NA btw.

1 like

Mooi hoor!!!
:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:
Mine:

2 likes

Of deze van mijn vrouw uit dezelfde serie/design… wel een “jubilee”

met 60 echte diamantjes !

2 likes

Zijn “uitgebreidere” zusje met analoog en digitale (datum/2e tijd, chrono etc) uitlezing !

4 likes

Nice!:ok_hand:

1 like

Schitterende horloge. Dat heeft bram toch weer. Mooi gevonden.

Een collega in ict wereld van de tijd van millennium bugs die droeg er ook 1. Heel erg stijlvol.

2 likes